Gå til innhold

Noen som har erfaring med trondheim kino?

Gnurk!

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, tenkte å se den nye harry potter filmen i morgen, og har ikke vært på kinoen her ennå(er ikke herfra), hvilke saler er de "beste" og hvilke bør unngås?

Takker for svar.

ps: var usikker på kategori dette passet inn i, om en moderator mener det passer bedre et annet sted blir jeg ikke fornærmet om det flyttes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Som tittelen sier, tenkte å se den nye harry potter filmen i morgen, og har ikke vært på kinoen her ennå(er ikke herfra), hvilke saler er de "beste" og hvilke bør unngås?

Takker for svar.

ps: var usikker på kategori dette passet inn i, om en moderator mener det passer bedre et annet sted blir jeg ikke fornærmet om det flyttes.

Hvis du har god hørsel så ikke gå på Nova kino ihvertfall, det er et smertehelvete for ørene. Der går kun tunghørte :p

I min erfaring er alle kinosalene på Nova helt fucked.

Jeg bruker KUN Prinsen kino av den grunn når jeg er i byen. Og da kun kongesalen  :) Håper det hjalp.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Ikke helt sikker på hva x7enianl mener, mulig lyden er høy på Nova? Jeg går på en del filmklubben- og cinemateketvisninger. Det er alltid på Nova. Funker fint det.

For nye filmer, og mer relevant for deg, er det egentlig fire saler som gjelder. Nova 1, Prinsen 5 og 6, og, som nevnt, Prinsen kongesal. Så vet du det til siden. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I rett rekkefølge; Prinsen Kongesal, sal 5, sal 6, Nova 1 

Nova er rett og slett bare en elendig kino

Kongesal fordi den er konge, mindre folk og mer plass

Sal 5 fordi den er passe stor

Sal 6 og Nova 1 kunne ha vært på en delt plass, men som sagt, Nova prøver jeg å unngå

Vil bare nevne at jeg ikke har vært på kino på mange måneder, i tilfelle de har forandret noe

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...