Gnurk! Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Som tittelen sier, tenkte å se den nye harry potter filmen i morgen, og har ikke vært på kinoen her ennå(er ikke herfra), hvilke saler er de "beste" og hvilke bør unngås? Takker for svar. ps: var usikker på kategori dette passet inn i, om en moderator mener det passer bedre et annet sted blir jeg ikke fornærmet om det flyttes. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Som tittelen sier, tenkte å se den nye harry potter filmen i morgen, og har ikke vært på kinoen her ennå(er ikke herfra), hvilke saler er de "beste" og hvilke bør unngås? Takker for svar. ps: var usikker på kategori dette passet inn i, om en moderator mener det passer bedre et annet sted blir jeg ikke fornærmet om det flyttes. Hvis du har god hørsel så ikke gå på Nova kino ihvertfall, det er et smertehelvete for ørene. Der går kun tunghørte I min erfaring er alle kinosalene på Nova helt fucked. Jeg bruker KUN Prinsen kino av den grunn når jeg er i byen. Og da kun kongesalen Håper det hjalp. Endret 26. november 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 takk for svar, selvom jeg allerede har vært morsomt at jeg fulgte ditt råd anyways før jeg i det hele tatt fikk det Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Ikke helt sikker på hva x7enianl mener, mulig lyden er høy på Nova? Jeg går på en del filmklubben- og cinemateketvisninger. Det er alltid på Nova. Funker fint det. For nye filmer, og mer relevant for deg, er det egentlig fire saler som gjelder. Nova 1, Prinsen 5 og 6, og, som nevnt, Prinsen kongesal. Så vet du det til siden. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) I rett rekkefølge; Prinsen Kongesal, sal 5, sal 6, Nova 1 Nova er rett og slett bare en elendig kino Kongesal fordi den er konge, mindre folk og mer plass Sal 5 fordi den er passe stor Sal 6 og Nova 1 kunne ha vært på en delt plass, men som sagt, Nova prøver jeg å unngå Vil bare nevne at jeg ikke har vært på kino på mange måneder, i tilfelle de har forandret noe Endret 9. desember 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Prinsens er den beste kinoen Er ikke ofte på kino men nå jeg er på kino velger jeg Prinsens Endret 9. desember 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå