Mp33 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hei! Jeg vart på trening her om dagen og klarte å miste et treningsapparat oppå tåa. Etter det har jeg nå blitt blå samt gul på neggeln og blødd jevnt under neggeln i over 24 timer, ikke konstant, men av og til. Nå har jeg noe slags form for verk eller puss under neggelen samt noe blod som virker slimete. Hver gang jeg kommer borti noe gjør det hinsides vondt. Så jeg lurer på om det er noe tips til hva jeg kan gjøre? Skulle gjerne fått fikset den før fotballcup. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hva med å ringe/stikke på legevakten i morgen om det ikke har blitt bedre? Kan være infeksjon eller at neglen bør fjernes, men det vet de der. Ellers er fotbad med grønnsåpe aldri feil når det gjelder slike ting, Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Du har sprukket "huden" under negl. Du har også mest sannsynlig brukket ben i tåa. Gå til lege. Fotball de neste 3-4 ukene kan du bare glemme. Endret 26. november 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Scientia3 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Får håpe det ikke må brennes hull i neglen da! Kom deg til legevakt asap Endret 26. november 2016 av Scientia3 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Hei! Jeg vart på trening her om dagen og klarte å miste et treningsapparat oppå tåa. Etter det har jeg nå blitt blå samt gul på neggeln og blødd jevnt under neggeln i over 24 timer, ikke konstant, men av og til. Nå har jeg noe slags form for verk eller puss under neggelen samt noe blod som virker slimete. Hver gang jeg kommer borti noe gjør det hinsides vondt. Så jeg lurer på om det er noe tips til hva jeg kan gjøre? Skulle gjerne fått fikset den før fotballcup. Takk på forhånd! Kinkig, kinkig... om vi bare hadde en god helsetjeneste som man kunne oppsøke og få gode svar og eventuelt behandling for slikt her i landet... vel, vel - vi kan vel bare drømme om sånt. Endret 26. november 2016 av Zork 1 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Noe lignende du beskriver etterpå har skjedd med meg for noen år siden, men det var pga for trange nye sko. Det endte med at neglen falt av, etter flere dager med betennelse, som en lege sikkert kunne fjernet. Kanskje det til og med hadde ført til at neglen ikke falt av.Det er visstnok ganske lett å brekke en tå har jeg hørt, uten å vite at den er brukket, så kanskje røntgen kunne vært lurt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Legevakten, 116117 er døgnåpen, som Scientia3 er det bare å ta kontakt med de. Men ring på forhåd, ikke bare møt opp Lenke til kommentar
Mp33 Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Takk for alle forslag! Skal si fra når jeg kommer frem til årsak og løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå