Athlestone Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Vurderer å kjøpe dette brukt for 1.420 kroner: i7-4790 8 gig med ddr3 ram msi b85-g43 hovedkort. ' Burde jeg slå til, eller finne et annet tilbud? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Det er litt vanskelig å mene noe om når du ikke sier en døyt om hva du skal bruke det til. Jeg for min del hadde ikke hatt noe imot å kjøpe de delene til den prisen om jeg hadde vært i beite for å gjøre et slikt kjøp. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Vurderer å kjøpe dette brukt for 1.420 kroner: i7-4790 8 gig med ddr3 ram msi b85-g43 hovedkort. ' Burde jeg slå til, eller finne et annet tilbud? det er en fin pris, men hadde jeg vært deg hadde jeg funnet hovedkort som har den nyeste socketen og DDR4 ram, så har du noe og bygge på i fremtiden Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Grei pris. Grei socket. Tviler på at du kommer til å oppgradere CPU før det kommer en ny socket, så kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå