Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke lurt å ta på mercantile, du taper penger på det.

 

En ond bug.

Det har jeg ikke hittil, var oppe i 80 merchantile en gang. Gikk som smurt det. Man må skaffe seg litt erfaring. Noen ganger går ikke det første tilbudet uansett hvor mye du prøver, men hvis du går ned 1 "krone", så får du det du kjøper. Det er vel en bug. Må huske på å være god venn med han/hun du handler med.

Endret av Solid Snake
Lenke til kommentar

For å bli Ninja:

 

Non-typical Avatar:

Kyo or Shinobi or Ryu or any Asian name: Wood Elf

Custom Class--Ninja Stealth-Spec., Speed and Strength fav. attributes

Major--Light Armor/Unarmored/Destruction/Mysticism/Athletics

Minor--Marksman/Restoration/Alteration/Security/Acrobatics

Birthsign: Lady

 

Navnet er valgfritt. Men hvis du gjør dette på der du velger skills selv, så blir du alltid Adventurer.

Endret av Solid Snake
Lenke til kommentar
Det er ikke lurt å ta på mercantile, du taper penger på det.

 

En ond bug.

Taper penger på det? Hvorfor det? Hva gjør den bugen?

 

Jeg har brukt tre uker (i spill-dager) på å loppe forskjellige selgere for alle pengene deres (størst suksess med alkymisten i øvre Balmora, som jeg aldri husker hva heter - hun med diamantene), ved å kjøpe opp ting av dem billig, og selge det tilbake dyrt. Har fått sikkert ti gains i Mercantile til nå (til sammenlikning har jeg ikke gjort en flue fortred, annet enn de teite Dark Brotherhood-folka).

 

Taper jeg på dette i det lange løp? Jeg har jaffal pruta til meg 20000 drakes nå, så hittil kan jeg ikke si jeg har tapt på det. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er enig i at det skulle vært litt vanskeligere. Fint når monstrene osv også går opp i level samtidig som deg... men så har du jo enkelte "godiser" som gjør det hele litt for enkelt. Jeg trener opp skillsene til 100 også kan jeg gå rundt med unarmored, ett par scrolls og ett sverd og en bue med ett par hundre piler... Da klarer man alt ;) Seff, Boots of Blinding Speed følger meg overalt da, ilag med en lykkeamulett på 15. Da kan du bære med deg det meste av godsaker. Nå sluttet jeg å lete etter godsaker for en stund siden på den første karakteren min, for har nok med penger og nok i skills, så roter mest rundt å gjør forskjellige småoppdrag... "Gøyvind" INfuckingDEED! ;D

Lenke til kommentar

men da blir morrrowind for enkelt igjen.. vist du for eksempel har på cuirass of the saviours hide som motvirker magi 60% så du kan se helt fint igjen, så blir spillet fort for enkelt. Og for ikke å snakke om hvor liten tid det tar å bli ferdig med quester, jeg kastet cuirass of the saviours hide fordi ting ble litt for enkelt :)

Lenke til kommentar

Fant ikke noe bedre sted å poste dette, men fikk meg nettopp Ring of Shadows eller noe. Det gjør så jeg får 80% Chameleon. Hva bruker man det til. Testet det litt. Eneste er at jeg nesten blir usynlig, men kan det brukes til noe?

 

edit: Fant ut hva man kunne bruke det til. Vips så har jeg et fullt sett med Glass Armor og noen Glass-våpen! :green:

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

motspel mot blind : resist magicka.. i tårnet "Tel Fyr" hvor du blir kurert av coprus er der et skap, i samme etasje som Deviath Fyr er er der et skap, der ligger cuirass of the saviours hide, resist magicka 60% on self, constant effect, bruk den med botsene og du er ikke blind lenger, ting er bare litt mørkere en vanlig..

det er lvl 100 lock og trap på det skapet, men det er ikke noe problem vist du har litt security..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...