Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Vel. Det er nå atrig og se stakkars Dagoth banke løs uten og klare å lage en bulk i rustningen din.

Ellers er jeg enig i at for bra enchantment kan ødelegge spillet, men det finns ingentilng som er verre enn å stå i en hule med 0 i styrke og 1 poeng i helse og når du prøver å hvile for å komme deg igjen får du beskjed om at det er fiender inærheten.

Da kan gode enchantments være bra å ha.

Selv bruker jeg de fleste pengene på formler

 

Favoritten min er

 

Frost 50pts on target

Weakness to frost 50pts on target

Soultrap on target

Fire damage 50pts on target

Weakness to fire 50pts on target

Fortify int 20pts on self

 

Koster mye magica

 

En annen som er nyttig hvis du er tom for magica

Drain int 100 pts on self

 

Inteilgensen går ned til 0

Når den går opp igjen stiger magica med 100 poeng

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig ville jeg som sagt ikke lagd en constant healing ring..

men sånn jeg har forstått det trenger du en golden saint i en grand soul gem.. velger tingen.. og setter heal som bonus.. og tar på constant effect

kun golden saints og et til monster som kan gi constant effect i enchants

 

men du ødelegger spillet.. :)

selv om bethesda har gjort morrowind til et spill du lett kan ødelegge uten trainers og lignende.. er bare å gå for litt feige takktikker :)

Lenke til kommentar
ordinator jakt er jo en inbringende aktivitet vist du vil ha litt cash :)

bare stjel deg en ordinator hjelm fra ordinator barracksen, ta den på... og snakk med dem :)

å det er jo gøy å få drept litt ordinators, og eventuelt starte ordinator armor samling :)

Hehe, ikke dumt, ikke dumt. Men jeg tror at jeg fremdeles har litt problemer med å knerte de.

Lenke til kommentar

@Treblad save og gå løs på en Ordinator jevnlig..

avstanden fra å bli grisebanket av en ordinator til å grisebanke en ordinator er ikke lang. Jeg fikk det overhodet ikke til på min nye char for en stund siden.. og etter et par lvl gikk det som en lek :) ordinators har : Ordinator Helm (3k) ordinator boots (2k) Ordinator armor (7k) 2 ordinator Pauldrons (2,4k) 2 ordinator Hansker (1,4k)

Ebony Mace (15k?) og en fakkel (1) og en bukse (5-10) :)

får endel enchantments for det der..

Lenke til kommentar
man bør helst vente til man har blitt level 15+ så man holder ut en stund i en neve kamp.

 

hehe jeg liker eller

house of telvanni. liker magi. jo mere er bedre

 

 

MR_T

 

Ok...... jeg tok av meg alle klærne og er på lvl 85 og jeg får det ****** meg ikke til.... det høres sinnsykt fett ut å være vampyr, men hvor finner jeg de forskjellige vampyr-rasene?¨

 

Jeg lot fyren min stå alene i 10 min og gikk fra dataen og når jeg kom tilbake hadde han nesten ikke blitt skadet engang!

Hva i H* skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
man bør helst vente til man har blitt level 15+  så man holder ut en stund i en neve kamp.

 

hehe jeg liker eller 

house of telvanni.   liker magi.  jo mere er   bedre

 

 

MR_T

 

Ok...... jeg tok av meg alle klærne og er på lvl 85 og jeg får det ****** meg ikke til.... det høres sinnsykt fett ut å være vampyr, men hvor finner jeg de forskjellige vampyr-rasene?¨

 

Jeg lot fyren min stå alene i 10 min og gikk fra dataen og når jeg kom tilbake hadde han nesten ikke blitt skadet engang!

Hva i H* skal jeg gjøre?

For å bli vampyr kan du ikke være immun mot common disease, da dette forhindrer at du blir smittet av "sykdommen" du må bli smittet med.

 

Forøvrig trenger man ikke ta imot masse deng for å bli smittet. Man kan også bli smittet ved å undersøke liket til den smittebæreren man ønsker å bli smittet av.

Endret av Kvakko
Lenke til kommentar
man bør helst vente til man har blitt level 15+  så man holder ut en stund i en neve kamp.

 

hehe jeg liker eller 

house of telvanni.  liker magi.  jo mere er  bedre

 

 

MR_T

 

Ok...... jeg tok av meg alle klærne og er på lvl 85 og jeg får det ****** meg ikke til.... det høres sinnsykt fett ut å være vampyr, men hvor finner jeg de forskjellige vampyr-rasene?¨

 

Jeg lot fyren min stå alene i 10 min og gikk fra dataen og når jeg kom tilbake hadde han nesten ikke blitt skadet engang!

Hva i H* skal jeg gjøre?

Aner ikke, synes også at Morrowind er litt for lett.

Lenke til kommentar
@Treblad save og gå løs på en Ordinator jevnlig..

avstanden fra å bli grisebanket av en ordinator til å grisebanke en ordinator er ikke lang. Jeg fikk det overhodet ikke til på min nye char for en stund siden.. og etter et par lvl gikk det som en lek :) ordinators har : Ordinator Helm (3k) ordinator boots (2k) Ordinator armor (7k) 2 ordinator Pauldrons (2,4k) 2 ordinator Hansker (1,4k)

Ebony Mace (15k?) og en fakkel (1) og en bukse (5-10) :)

får endel enchantments for det der..

Oi, har de så mange verdisaker på seg?

Jeg er level 21 nå, håper jeg klarer å ta en.

Lenke til kommentar

Asmodeus*: vel, hvis du absolutt vil prøve vampyrisme etter at du har rundet spillet og blitt immun... så kan du åpne konsollen, og skrive nøyaktig Player->addspell "vampire blood ???"

 

der du bytter ut ??? med berne, quarra eller aundae etter hvilken vampyr klan som faller i smak.

 

quarra er krigere, og får ekstra bonuser i armor, styrke osv.

berne er tyver og får ekstra bonuser i agility, sneak osv.

aundae er magikere, og får ekstra bonuser i destruction, willpower osv.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
man bør helst vente til man har blitt level 15+  så man holder ut en stund i en neve kamp.

 

hehe jeg liker eller 

house of telvanni.   liker magi.  jo mere er   bedre

 

 

MR_T

 

Ok...... jeg tok av meg alle klærne og er på lvl 85 og jeg får det ****** meg ikke til.... det høres sinnsykt fett ut å være vampyr, men hvor finner jeg de forskjellige vampyr-rasene?¨

 

Jeg lot fyren min stå alene i 10 min og gikk fra dataen og når jeg kom tilbake hadde han nesten ikke blitt skadet engang!

Hva i H* skal jeg gjøre?

For å bli vampyr kan du ikke være immun mot common disease, da dette forhindrer at du blir smittet av "sykdommen" du må bli smittet med.

 

Forøvrig trenger man ikke ta imot masse deng for å bli smittet. Man kan også bli smittet ved å undersøke liket til den smittebæreren man ønsker å bli smittet av.

Lag en formel med weaknes to common disease 100 pts on self 60 sec.

Da blir du nok en vampyr.

Lenke til kommentar

Starter på nytt for 435345. gang. Nå skal jeg bli "Custom Class" og da en Dark Elv. Satse på Longsword, heavy armor, speechcraft og kanskje litt magi? Vel. Jeg får se. Skal iallefall skaffe meg huset til Orcen man skal drepe i et oppdrag i FG i Balmora.

 

Uff. Blir tragisk å starte HELT på nytt igjen. *Tenker tilbake på allle charcterene og timene jeg har brukt i Gøyvind*.

 

Ønsk meg lykke til.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden ruler jeg?

Dette går meg hus forbi..... hvem er du kremerer spill?

Avslørt!

 

Jeg er Imperial. Er en fighter, men har mye speechcraft og mercantile. Jeg bare skaffer meg masse penger, og går til master trainerne rundt om i Morrowind når jeg skal bli bedre på en ting. Men fighting skills trener jeg på gamlemåten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...