Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spillet morrowind i 2 år, samme karakteren. Merkelig nok kommer jeg ikke borti main questen  :!: . Skal begynne med å oppsøke casius cosades. Har nesten alle guildene som GrandMaster, utenom redorean og Telvanni. Har over 100 modder installert og har en svær samling artifacter.

Orcish helm er er litt ninja aktig, og dark brotherhood armor er og ganske ninja aktig. Ninja-klassen kan du nedlaste fra Morrowind Summit.

gammel tråd, men who cares...

seriøst, hvis du har spilt i 2 år uten å tatt hovedquesten så er det på tide... Den er bare så sinnsykt bra skrevet.... gled deg. (beste SP spillet noensinne)

**kremt** bare runna bloodmoon og kommet ganske langt i morrowind og tribunal men så ble jeg opphengt i mods og lot være for halvt år

men det skal endres :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, på Warpzone 14 så begynte jeg på en annen maskin med main-questen, min er så sinnsykt laggy. Og det var veldig gøy, kom helt til gravplassen til urshaliku, sinnsykt bra hvis man har det beste moddene installert.

Var også på WZ14, så en del spille det. Har det selv på xbox da.

Ka som skjer på gravplassen til urshaliku hvis man har de "beste" moddene installert?

Lenke til kommentar

Når jeg løp rundt i villmarka utfor caldera møtte jeg to Nords som lette etter en heks (sourcerer). jeg hjalp han som hadde mista øksa si og drepte sofie. :whistle:

er det den samme som fikk den andre norden til å bare stå der?? :hmm:

Og hvor finner jeg bilder av oblivion?

sliter med å finne det.

Endret av assassin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Nå er jeg på vvardenfell og har fått et oppdrag som er litt vanskelig.

jeg skal drepe fire STRIGGLERS eller noe, jeg må drepe dem tre ganger hver mens de dreper meg på tre slag.

Siden disse er noe som ligner på trær er de svake mot noe spessielt???

Du er på Solstheim, og skal drepe Spriggans mener du. Jeg tror kanskje no fire magic kan gjøre susen.

Spriggans var i starten fryktelig skumle, spesielt siden de dreper deg så lett først, og fordi de har 3 liv. Nest mest irriterende beast, etter Cliff Racers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...