Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale å smøre deg med tålmodighet. Spillet er ganske tungt å sette seg inn i, og den første timen kan virke kjedelig....

 

Enig der, eller for meg var det pixelshading på vannet som fikk meg til å sitte å spille et par timer, bare for å se grafikken.

Da var spillet helt nytt, og grafikken var til å få bakoversveis av..

2 timer senere var jeg hekta, og nå har jeg gjort allt som kan gjøres i spillet.. (inkluderer samliga av alle våpen,rustninger, utforske hele kartet, u name it)

Kjøpte tribunal og bloodmoon, men sytest ikke tribunal var så bra, men bloodmoon er EN UNIK SPILLEOPLEVELSE! :love:

Lenke til kommentar
2 ting,

Hva er egentlig forskjellen på de  forskjellige pilene ? gir ebony piler bedre dmg en iron ? treffer bedre ? 

 

hva er egentlig forskjellen på diverse piltyper ?  :dontgetit:

 

og noen som vet hvor jeg kan finne boken "a black arrow vol. 2" ?

De forskjellige piltypene flyr på forskjellige måter.

Tror ikke du merker stor forskjell fra ebony og iron piler, kommer heller ann på buen.

Ebony arrowsene legger du i huset ditt, i "samlingen" ;)

Boken vet jeg desverre ikke hvor er...

 

Edit: glemte boken.. :p

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Ka e egentli den her samlinga som alle driv å prate om hele tia? skjer det nokka bra hvis eg samle masse ting eller?

Nei, men gu så artig når du har en samling av klær, rustninger etc.

Du kan gjøre mainquesten, og bli ferdig på noen dager, eller du kan spille i år fremmover, å gjøre alle små quester etc.

Du kan selvfølgelig ikke bære allt du finner i morrowind, derfor dreper du en person med et flott hus, og flytter inn der.

Sett mark inni huset, og dra avsted på eventyr.

Etter du har utforsket litt, og begynner å bli full av ting i inventorien din, kast en recall spell,og vips er du tilbake i huset ditt.

Det er artig å innrede dit lille hus med vaser, trommer, krukker og fakler som du finner når du er ute å utforske.

Det er også artig å komme hjemm, og tenke.. Tja vilken rustning skal jeg ha på meg i dag..

I pòkemon er hele spillet bygget opp på å samle dyr, folk synest dette er artig, så hvorfor ikke samle på ting i Morrowind?

Jeg for min del sytest samlingen, og utforskingen av morrowind var det mest spennende.

Å dra ut på eventyr med litt penger i tasken, litt klær, og deit trofaste sverd (eller bue, øxs etc) på vei mot det ukjente var helt KONGE!

Solen over bakketoppene, på leting etter det ukjente..

Å aldrig vite hva spm ventet over neste bakketopp..Det var tider det.. :love: *mimrer*

Bestemm selv hvordan du vil spille morrowind, spill dette fabelaktige spillet son som det passer deg!

Lenke til kommentar

Er ikke noe spesielt som gjør at huset er ditt. Så lenge det ikke er noen andre der, så er det jo bare å bære ut stashet, å begynne å møblere selv ;)

 

Hvis du vil kan du jo bare avgrense et lite område i skogen, mellom noen trær, å kalle det "huset". Samme funksjon. Men da får du ikke noe seng...å så er du ute i regnet...og ingen kommoder og lignende..men ellers det samme

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Etter ca. 4måneder uten Morrowind spilling,har jeg begynt å spille det igjen.Veldig morsomt spill (særlig hvis du Roleplayer litt).Min char er en stealth figur,som dreper folk for sin egen nytelse,med sitt Sverd og Daedric bue.P.g.a. RP'en så har jeg nesten halve inventoriet mitt fullt av klær :blink: Jeg har bare et mål denne gangen:Å bli eieren av Balmora! :D ...ehem :blush: ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har ikke spilt MW på lenge nå, løp rundt som en Wood Elf Ranger.

 

Tror jeg vil prøve Ninja neste gang.

 

(må kanskje faktisk kjøpe det da :innocent:  :whistle: )

Ninja? Kan man bli det? eller er det bare det du setter opp på stats i starten? :hmm:

Løp sikkert rundt med en daedric katana eller lignende.

Noen hjelmer har også et "ninja" preg over seg.

Ninja er ikke en rase!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har ikke spilt MW på lenge nå, løp rundt som en Wood Elf Ranger.

 

Tror jeg vil prøve Ninja neste gang.

 

(må kanskje faktisk kjøpe det da :innocent:  :whistle: )

Ninja? Kan man bli det? eller er det bare det du setter opp på stats i starten? :hmm:

Løp sikkert rundt med en daedric katana eller lignende.

Noen hjelmer har også et "ninja" preg over seg.

Ninja er ikke en rase!

Hvilke hjelmer snakker du om? og hvordan får du blitt ninja?

Lenke til kommentar

Har spillet morrowind i 2 år, samme karakteren. Merkelig nok kommer jeg ikke borti main questen :!: . Skal begynne med å oppsøke casius cosades. Har nesten alle guildene som GrandMaster, utenom redorean og Telvanni. Har over 100 modder installert og har en svær samling artifacter.

 

Orcish helm er er litt ninja aktig, og dark brotherhood armor er og ganske ninja aktig. Ninja-klassen kan du nedlaste fra Morrowind Summit.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har spillet morrowind i 2 år, samme karakteren. Merkelig nok kommer jeg ikke borti main questen :!: . Skal begynne med å oppsøke casius cosades. Har nesten alle guildene som GrandMaster, utenom redorean og Telvanni. Har over 100 modder installert og har en svær samling artifacter.

 

Orcish helm er er litt ninja aktig, og dark brotherhood armor er og ganske ninja aktig. Ninja-klassen kan du nedlaste fra Morrowind Summit.

gammel tråd, men who cares...

 

seriøst, hvis du har spilt i 2 år uten å tatt hovedquesten så er det på tide... Den er bare så sinnsykt bra skrevet.... gled deg. (beste SP spillet noensinne)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...