Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min gamle char,så robbet jeg redoran for alt.Vaktene i vivec avskydde meg,så jeg satte igang en plan:Ødelegg alle ordinators i vivec.Og det oppdraget ble fullført.Men nå er jeg lei morrowind.Det hele ble kjedelig når jeg fikk teken på koder til armor og våpen :mad: ...og jeg er dum,fordi jeg gjorde det :roll:

Lenke til kommentar
På min gamle char,så robbet jeg redoran for alt.Vaktene i vivec avskydde meg,så jeg satte igang en plan:Ødelegg alle ordinators i vivec.Og det oppdraget ble fullført.

Ordinator-knerting er jo en god gammel idretsgren. Ganske innbringende også. Men det går ikke ann å lutre byen permanent, en god del av dem respawner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Uff. Nå er jeg så dritt lei Vvardenfell. Øya er så grå og kjedelig stort sett over alt. Har lyst på en ferie på Sumerset Isle, men den øya kommer ikke med før i The Elder Srolls IV, ifølge ryktene.

Rykter om The Elder Scrolls IV?! Fortell!!

Var det ikke snakk om at det skulle komme i år 2010 da? Ps. det er noen som lager en mod som skal inkludere alle byene og landene i Tamriel nå :D nesten verdt å komme tilbake når moden kommer ut :)

Endret av Playmaster
Lenke til kommentar
Uff. Nå er jeg så dritt lei Vvardenfell. Øya er så grå og kjedelig stort sett over alt. Har lyst på en ferie på Sumerset Isle, men den øya kommer ikke med før i The Elder Srolls IV, ifølge ryktene.

ja, må si jeg savner litt solskinn på Morrowind... litt mindre sandstormer og litt mer solskinn hadde vert fint.

Lenke til kommentar
Uff. Nå er jeg så dritt lei Vvardenfell. Øya er så grå og kjedelig stort sett over alt. Har lyst på en ferie på Sumerset Isle, men den øya kommer ikke med før i The Elder Srolls IV, ifølge ryktene.

ja, må si jeg savner litt solskinn på Morrowind... litt mindre sandstormer og litt mer solskinn hadde vert fint.

:thumbup:

 

Det hadde vært mye bedre.

Lenke til kommentar

ja.. men vist de hadde tatt seg tid til å animert bevegelsene til cliff razorene litt bedre hadde de vert tøffe :)

 

men å se en cliff razor fly mot deg på en svært jalla måte, å så kræsje inni et tre, og bli stående der å rope "krakra", og forhindre deg å i å reste fordi det er "enemies nearby" er ikke tøft.. bare irriterendes i lengden.. :(

Lenke til kommentar
Var det ikke snakk om  at det skulle komme i år 2010 da? Ps. det er noen som lager en mod som skal inkludere alle byene og landene i Tamriel nå :D  nesten verdt å komme tilbake når moden kommer ut :)

New Elder Scrolls i 2010! Yey! :ermm:

 

Neida, blir gøy det, men er alt for lenge til.

 

 

Ellers så blir det jo laget MEmod da. Som skal være Middle Earth før hendelsene i Ringenes Herre. Spørs om det noen gang kommer ut.

 

- Internal Alpha of MEMod Beta 1 released... 

 

That's right. After many required re-building and re-design sessions due to canonical issues, the MEMod Beta 1 is in internal alpha testing. Our original estimated release date for the Beta 1 was delayed due to many reasons, of which you'll find full account on our forums. The MEMod Beta 1 is scheduled for public release no later than January 1st, 2004.

 

 

Author: Daerk - Sunday, December 28th, 2003

 

- Public Beta info:

 

Due to yet more sucky scheduling, we're having to delay the Public MEMod Beta 1 release a bit more. (...)

 

 

Author: Daerk - Thursday, January 1st, 2004

 

Har enda ikke sett noe til den. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...