Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg blir en vampyr?

du må bli slått av en, men dette funker ikke hvis du har fullført spillet så du får en resist blight disease (eller noe) , men du kan lete lenger tilbake i denne tråden, der står det noe du kan skrive i konsolet for å bli vampyr.

 

jeg har personlig vært det, og jeg kan med hånden på tastaturet si at det ikke var noe :thumbdown: gøy, jaja selvsagt er det gøy å få improved acrobatics og athletics, men det er ikke gøy å må hoppe rundt hele verdenen siden ingen vil gi deg noen services.

og det er få oppdrag

Lenke til kommentar

1. Vampirism er "common disease". Etter du fullfører hovedquest, har du 100% immunity, det kan du motvirke med spell/potion/enchantment Weakness to common disease.

 

2. Enig, ikke mye gøy. Lange spaserturer... Scroll of Windform, Almsivi Intervention, Recall hjelper litt, men det er slitsomt uansett. Og Quarra fungerte ikke for meg - etter jeg drepte han fyren i første oppdrag, fikk jeg ikke flere oppdrag fra Volrina Quarra. Har forsøkt det flere ganger på 3 PCer med 2 eller 3 forskjellige karakter. "Use to me" er bare borte fra samtalemeny. Og hvis du har fullført Tribunal Temple, har du drept alle på Berne hovedkvarter.

 

Og ikke glem at du kan bare gå rundt om natten og at health kommer ikke tilbake, uansett hvor mye du hviler. Du må bruke Absorb Health / Vampiric touch, Restore Health potions eller spells.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...