Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De dukker opp overalt når du blir høy nok level. Man ser dem ikke overhodet før rundt lvl 20 tror jeg. De er liksom de sterkeste monstrene i spillet.

Ser ut som ei gul dame med egyptisk rustning og "asterix"-hatt (sånn hjelm med vinger).

Er ikke meninga man skal se dem ved lave levels.. Golden Saint og Ascended Sleeper (et annet høylevel-dyr) er de eneste sjelene som gir Constant Effect når man fanger dem i soulgem og bruker til enchanting. Må ha den største soulgemen (grand) for å få dem inn.

Lenke til kommentar

Du kan få Constant Effect også fra Vivec og Almalexia. De to har enda sterkere sjeler som er mer verdt. Golden Saint i Azura's Star koster 2 millioner, mens Vivec koster 5 (jeg har ikke prøvd å fange Vivec i Grand soul gem - vet ikke om han får plass der).

 

Jeg har tenkt å bruke Vivec til å lage våpen som nesten aldri må lades opp - hans "charge" er på 1000 (Golden saint gir bare 400), så det er stor forskjell. Ikke noe vits å bruke Vivec til Constant effect hvis man kan bruke GS der. :cool:

Lenke til kommentar

Leter etter en ring som gir levitate. Tror den heter Branuls ring of flying. En kompis har den men han husker ikke hvor den lå, men han tror det er oppe i Dagon Fel i vannet ett sted. Noen som har funnet den som kan gi meg en god veiledning på hvor den ligger?

 

Spiller en assassin lignene classe. Noen items jeg bør skaffe meg? (Bruker long blade) Er lvl 10...

 

Skaffet meg boots of blinding speed, men jeg ble ikke blind? Det står blind 100%, men jeg ser helt fint forde... En koselig bug spør du meg ;)

Lenke til kommentar
Rart,kompisen min(nord)bruker boots of blinding speed hele tida.Han bruker/har ikke noe resist magicka på seg og han tar dem av og på hele tida utenog bli blind.Kanskje p.g.a. han er nord?

Jeg er nord(kvinne) Men jeg blir blind hvis jeg ikke har noe resist magica ting på meg.

Lenke til kommentar

Detta har jeg sagt før, men nesten ingen svarte så nå sier jeg det igjen nå som alle Morrowind folk er på ein tråd.

 

Før i tia så hadde jeg ein cracka møkkaversjon av morrowind. Jeg spelte det masse men etterhvert gikk jeg litt lei. Så jeg sletta det, men tok vare på saven.

Den saven var en Orc som var flink med medium armour, og hadde et fult sett med Indoril Armour.

 

Etter ein måndte eller to fikk jeg veldig lyst tell å spelle det igjenn, så jeg lasta det fra en venn(jeg har kjøpt spellet no så ikke mas), saven ble lagt inn og ble loada.

 

Ikke lenge etter merka jeg at Herr Orc hadde veldig liten armour rating, her kommer det rare; Indoril armour hadde blitt heavy! Hvordan går detta ann?!?!? Detta førte tell at jeg måtte sløse masse penger på heavy trening.

 

Har noen andre opplevd no lignende? Det bare virker som en VELDIG rar ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...