Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare nevne at det går an å bli sjef i begge to - Thieves og Fighters guild. Men da må du vente med å drepe til du er ferdig med oppdrag fra de du gjerne vil drepe. Eller unngå å drepe helt... Tips: snakk med han Fighters kaptain (? husker ikke tittelen hans) i Ald-Ruhn når du får oppdrag du synes er umoralsk ;)

Lenke til kommentar
Jeg må bare nevne at det går an å bli sjef i begge to - Thieves og Fighters guild. Men da må du vente med å drepe til du er ferdig med oppdrag fra de du gjerne vil drepe. Eller unngå å drepe helt... Tips: snakk med han Fighters kaptain (? husker ikke tittelen hans) i Ald-Ruhn når du får oppdrag du synes er umoralsk ;)

Det skal jeg huske på,takk :)

Lenke til kommentar

Ja, du kan enchante piler, men hvorfor?

Du må ha separat soulgem med sjel inne til hver av dem (tenk på hvor slitsomt det blir - først samler du soulgems, så dreper du masse røtter for å fange sjelene, kjøper piler for så å konstatere at du bare lykkes i 10% tilfeller når du prøver å enchante dem).

 

Og de tar ikke så mye enchantment heller - du får da Fire Damage 3 pts eller enda mindre.

 

Hovedquesten begynner når du leverer pakke til Caius Cosades i Balmora. Så må du gjøre alt han sier. Jeg kan ikke si mer uten å spoile for andre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...