Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så, så, Alt. Du er herved tilgitt. Nå sitter jeg på skolen og kan ikke vente på å komme hjem til Vvardenfell. Da skal jeg bli med i Hous Redoran. Får man et eget hus vis man blir master der? Uansett. Det ville vært gøy :yes:

takker CobraM det var febtlig ikke meningen å ødelegge spillet for dere... men nok om det...

 

vet ikke om house of redoran men jeg var i hlaalu og først får du hus også må du få promotion igjen og igjen..og noen ganger oppgraderer de huset ditt... blir bare fetere etterhvert.. gled dere og det er verdt jobbinga. mye bedre selvfølelse og være sjef over et av de tre husene og ha fint hus... uten å bare laste det ned...

Lenke til kommentar

Det som er teit er jo det at husene er lagt endel utfor bebyggelsen, så jeg driter i huset, selv om det seff er kjekt å ha bodyguards osv... :) Jeg har drept noen folk rundt omkring i de mest sentrale byene der jeg oppbevarer ting og tang. Kjekt å kunne laste av seg ting på EN plass istedenfor bare "på slump". Sånn sett er det fint med mods.. Har DET fete SLOTTET midt i Balmora og rett utenfor Vivec... :thumbup:

Edit: skriveleif

Endret av redface
Lenke til kommentar
Det som er teit er jo det at husene er lagt endel utfor bebyggelsen, så jeg driter i huset, selv om det seff er kjekt å ha bodyguards osv... :) Jeg har drept noen folk rundt omkring i de mest sentrale byene der jeg oppbevarer ting og tang. Kjekt å kunne laste av seg ting på EN plass istedenfor bare "på slump". Sånn sett er det fint med mods.. Har DET fete SLOTTET midt i Balmora og rett utenfor Vivec... :thumbup:

Edit: skriveleif

"Dete fete slottet"? :dribble:

Er det en mod? I så fall, URL? :green:

 

 

alt, jada, du er tilgitt, og jeg må innrømme at jeg satt deg litt på spissen. Jeg bryr meg ikke SÅ mye om det du sa, men er selve prinsippet.

Jeg har fått spoilet mange opplevelser opp igjennom tidende, og vil HELST kutte ned på de.

Lenke til kommentar

Vet ikke... Det er liksom så mange sider til CS rundt omkring på nettet og det er jo bare å innse at morrowind kommer aldri i verden til å vare like lenge og få den samme tilhengerskaren som det CS har klart å få.. Det er vel ikke ett populært nok emne, selv om det kanskje ikke ser sånn ut her på forumet... Denne tråden har virkelig skutt fart.. Ble noe helt annet liv i den her tråden enn den andre en kompis av meg startet ifjor da morrowind var nytt på markedet og "alle" spilte det... Skjønner meg ikke helt på det, men er jo kjekt at det fortsatt er så mange som spiller og interesserer seg... :) Er en nyttig tråd også... Finner mange tips og triks her... Takk til trådstarter som fikk igang morrowind folket igjen her på forumet.. :woot:

Lenke til kommentar

Treblad; da må det være jeg som husker feil... Skal prøve å finne det iløpet av morgendagen! Skal stikke herifra nå & har ikke nett på den for***** hybelen! *grrrrr*

CobraM; tja, den er ikke bestandig det... Det er vel mest idag at det har blitt skrevet ganske mye her på denne tråden. 30-40 innlegg iløpet av dagen til nå? ikke verst... Men jeg går bare inn på "mine innlegg" så finner jeg denne kjapt, så ser egentlig ikke vitsen heller med en såkalt "sticky-tråd"... :)

 

Edit: 24 innlegg... :p

Endret av redface
Lenke til kommentar

Driver med det første oppdraget i House Redoran. Der skal jeg finne noen rotter eller noe. Problemet er at det er umulig å finne dama/mannen jeg skal snakke med. I det hele tatt stedet er umulig å finne.

 

Kan noen si meg en bedre posisjon enn hun i House Redoran gav meg? Hadde vært ekstra fint om dere kunne gi meg en bit av kartet med ring rundt plassen, men det er jo ikke nødvendig. Så lenge dere gir meg posisjoner til stedet sier jeg takk.

Lenke til kommentar

Last ned Morrowind interactive map herfra:

http://www.ladymoiraine.com/tidbits.htm

 

Enig at Drulene Falen er trolig vanskeligst av alle i Morrovind å finne.

 

Det jeg ser på kart hos meg er: Hvis du flyr fra Ald-Ruhn rett mot vesten (mot venstre) så er hun 2/3 av avstanden mellom Ald-Ruhn og sjøsiden. Det er omtrent slik: 1/3 av veien - Hleran Ancestral Tomb, 2/3 - Drulene, nesten 3/3 - Andasreth. Mellom Drulene Falen og Andasreth ligger de innsjø (eller myr :) )

 

Problem er at det går ingen veier i riktig retning fra Ald-Ruhn, så det kan nesten gå fortere å gå ditt fra Gnaar Mok (hvis du finner transport ditt)

 

edit: trykleif

Endret av DidzisK
Lenke til kommentar

Jeg har nå starta med en assissen fyr som er en religiøs fanatiker.

 

Religionen hans har som mål å fjerne allt det onde på jorde. Det onde er orcer (Var meninga at det skulle være DE, men de er så mange). Han har som hoved oppdrag i livet og drepe alle orcer på denne øya. Guden hans har personlig git han i oppdrag og renske denne øya for orcer. Andre folk har fått andre deler av verden.

 

The Glory of kind souls

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...