Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

må bare si at hvis du har tribunal er det ikke tvil om hvilke våpen som er best eller finest å se på... når du har drept almexia får du sverdet hennes og det er så nice i stats og med det blå skæret over sverdet det gir morrowind en ny type sverd omtrent.

Ja, takk for at du spoilet spillet for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe! Fant nettopp et Long Sword som hadde

Chop:1-45dmg

Slash: 1-39dmg

Thrust:1-27

 

Verdi:32000 :green:

tja.....hva er egentlig det beste våpenet på spillet? Sunder?(ikke keening)

Sunder er så fantastisk kjeeeedelig å bruke, stygt design og det ser ut som om du går med en hammer men så viser det seg at guden Kagrenac brukte den stygge tingesten! fysj! :angry:

Lenke til kommentar
hehe! Fant nettopp et Long Sword som hadde

Chop:1-45dmg

Slash: 1-39dmg

Thrust:1-27

 

Verdi:32000 :green:

tja.....hva er egentlig det beste våpenet på spillet? Sunder?(ikke keening)

Sunder er så fantastisk kjeeeedelig å bruke, stygt design og det ser ut som om du går med en hammer men så viser det seg at guden Kagrenac brukte den stygge tingesten! fysj! :angry:

Det beste våpenet skal visst være en Daedric Dae Kanta, eller hvordan det staves. :roll:

Lenke til kommentar
hehe! Fant nettopp et Long Sword som hadde

Chop:1-45dmg

Slash: 1-39dmg

Thrust:1-27

 

Verdi:32000 :green:

tja.....hva er egentlig det beste våpenet på spillet? Sunder?(ikke keening)

Sunder er så fantastisk kjeeeedelig å bruke, stygt design og det ser ut som om du går med en hammer men så viser det seg at guden Kagrenac brukte den stygge tingesten! fysj! :angry:

Det beste våpenet skal visst være en Daedric Dae Kanta, eller hvordan det staves. :roll:

Daedric Daikatana :)

Lenke til kommentar
ehh.. jeg ser folk skriver at daedric dai katana er det beste våpenet..

dette er jo feil.. helt uten enchantments er det det våpenet med best DAMAGE, ja..

men de slår jo også treigt, og har ikke sjangs til å hamle opp med andre unique weapons.. som scourgue for eksempel..

helt riktig men det er greit for en lvl 20 med long blade.... det er når du kommer lengere i spillet at du begynner å forstå at dmg ikke er alt her i livet....

det er helt det samme med armor rating.. høyest armor rating ekke best men det spille veldig stor rolle med magic enchantments... bare se på wraithguard den er dobbelt så bra som fists of randgulfs men fists of rangulf har bedre armor rating.. og så er det digg da med to wraithguards.... :thumbs:

Lenke til kommentar
btw, noen som vet sikkert om du løper tregere med heavy armor, i forhold til light..

har hørt noe om det, men jeg merker jo ingen forskjell :dontgetit:

bre ta på deg boots of blinding speed og det går sabla fort uansett... hvis det blir mørkt for deg bare save... trur det var det

Lenke til kommentar
btw, noen som vet sikkert om du løper tregere med heavy armor, i forhold til light..

har hørt noe om det, men jeg merker jo ingen forskjell  :dontgetit:

bre ta på deg boots of blinding speed og det går sabla fort uansett... hvis det blir mørkt for deg bare save... trur det var det

Hva mener du nå? Jeg har boots of blinding speed, men kan ikke bruke dem på grunn av mørket. Mener du altså at om jeg saver så vil jeg klare å se med boots of blinding speed? :dontgetit:

 

En kamerat av meg klarer å se helt fint med disse bootsa, men det tror jeg kommer av en amulet eller no han har...

Lenke til kommentar

Det er "Resist magicka" som gjør at du kan se med Boots of blinding speed. Som jeg sa tidligere, har Breton 50% av dette allerede. Og Cuirass of Saviors Hide gir 60%, hvis du har den. Annen mulighet er Ebony Mail - 15% hvis jeg husker riktig (fåes fra Temple, når du gjør en av oppdragene for han som er i Molag Mar). Og selvfølgelig kan du ha annen amulett eller spell med samme effekt - det er nok at du har Resist magicka på det tidspunktet du tar dem på, du trenger ikke Constant Effect. Jeg vet ikke om det er bug i spillet som gjør det mulig.

 

Save+Load hjelper ofte - hvis du ikke ser noe før du lagrer, ser du mye bedre etter Load. Dette er sikkert bug.

Lenke til kommentar
tja.....hva er egentlig det beste våpenet på spillet? Sunder?(ikke keening)

Sunder er så fantastisk kjeeeedelig å bruke, stygt design og det ser ut som om du går med en hammer men så viser det seg at guden Kagrenac brukte den stygge tingesten! fysj! :angry:

Vel, det beste våpenet vet jeg ikke, men den tingen som jeg satte mest pris på etter hvert var den ringen som man får slik at man kan reise til ebonheart eller hva var det nå den tribunal-øya het igjen? *jernteppe*... :roll: Kan ikke si for mye om det for da røper jeg litt av tribunal... hehe ;) Er vel boots of blinding speed og den ringen som jeg liker mest da egentlig... Umbra sword er også kjekt å ha, hvis man skal fylle noen soulgems... :yes:

Lenke til kommentar
tja.....hva er egentlig det beste våpenet på spillet? Sunder?(ikke keening)

Sunder er så fantastisk kjeeeedelig å bruke, stygt design og det ser ut som om du går med en hammer men så viser det seg at guden Kagrenac brukte den stygge tingesten!  fysj! :angry:

Vel, det beste våpenet vet jeg ikke, men den tingen som jeg satte mest pris på etter hvert var den ringen som man får slik at man kan reise til ebonheart eller hva var det nå den tribunal-øya het igjen? *jernteppe*... :roll: Kan ikke si for mye om det for da røper jeg litt av tribunal... hehe ;) Er vel boots of blinding speed og den ringen som jeg liker mest da egentlig... Umbra sword er også kjekt å ha, hvis man skal fylle noen soulgems... :yes:

heehe på side 16 spoila jeg gamet til noen trur jeg..... :blush: fordi folk her i forumet nevnte at deadric dai katana var best og følte bare at jeg mått si ifra men hehe tenkte ikke på andre da..... men det sverdet er jo bare så nice

Lenke til kommentar
Så, så, Alt. Du er herved tilgitt. Nå sitter jeg på skolen og kan ikke vente på å komme hjem til Vvardenfell. Da skal jeg bli med i Hous Redoran. Får man et eget hus vis man blir master der? Uansett. Det ville vært gøy :yes:

jada, det får du! :) Men jeg ska gjøre ferdig tribunal før jeg begynner på main-questen igjen... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...