Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er også veldig stille da. Enten er de sjenerte, eller så liker de ikke andre enn seg selv.

tja.......de er vel litt sjenerte.. men han som står på solstheim vil jo ha et par sko...... merkelige greier

Jeg vet at det er en av dem som er veldig pratsom. Hvis du spør han, så vet han alt om alt i Morrowind. Kanskje alle er så smarte, men er for sjenerte?

Lenke til kommentar

Jeg hadde en monk karakter som var snil og god mot alt og alle, men han hadde en annen side også. Om natta så gikk han gjennom en forferdelig forvandling, og han blei beistet alle frykte... an blei en varulv!!! (Jing yang)

 

Har hatt tonevis av folk i dette spillet, og få av dem har blitt høyt levla :blush:

 

 

 

Noen sa noe om at ansiktenne er stygge... last ned ansikt modder da vel. Ansikt moddene er nydelige mange av dem. Hadde jeg hat noe sted å laste opp ting kunne jeg lasta opp noen bilder av mine karakterer med utsene modder. Er mange modder ute å går som kan endre gameplayet en del, men samtidig ikke overpowere noe, det bare gir et nyt bra element. Feks. armorer, banker som selger hus og gir lån +++

Gaient moddene er konge, gir mange nye kule monstre å kjempe mot, husk og last ned den drage modden også. Slike spell kan ikke klare seg uten drager :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vet at det er en av dem som er veldig pratsom. Hvis du spør han, så vet han alt om alt i Morrowind. Kanskje alle er så smarte, men er for sjenerte?

hæh?.... hvem er det? hvor er han? ahhhhhh er det den lille tullegutten "mquait the liar" eller noe sånt?

Vet ikke. Det er så lenge siden jeg spilte spillet sist, så jeg vet ikke. Men han er et eller annet sted som er ganske avsides, for å si det fint.

Leste om han et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Vurderer å begynne å spille morrowind på rett, altså sette meg skikkelig inn i det! Hvilken rase er det som er best å begynne med?

En fighter-klasse. Imperial, elns.

 

 

Å ja, fighter er det samme som warrior. :green:

skal du ha fighter så begynner du ikke med en imperial, du starter da med en Nord(de suger i magic da ;) )

Lenke til kommentar

Jeg vet at det er en av dem som er veldig pratsom. Hvis du spør han, så vet han alt om alt i Morrowind. Kanskje alle er så smarte, men er for sjenerte?

hæh?.... hvem er det? hvor er han? ahhhhhh er det den lille tullegutten "mquait the liar" eller noe sånt?

Vet ikke. Det er så lenge siden jeg spilte spillet sist, så jeg vet ikke. Men han er et eller annet sted som er ganske avsides, for å si det fint.

Leste om han et eller annet sted.

ajajajaj... han er nord-øst, tror det enten er rett øst for Vos eller Ald-daedroth, er ikke sikker, men jag tror det...

 

hva skal du med han i det hele tatt?

jeg fikk ikke noe lurt ut av han

 

 

beste rase er redguard, suger enda mere enn nord i magi, men har litt høyere agility

Lenke til kommentar
Asmodeus*: vel, hvis du absolutt vil prøve vampyrisme etter at du har rundet spillet og blitt immun... så kan du åpne konsollen, og skrive nøyaktig Player->addspell "vampire blood ???"

 

der du bytter ut ??? med berne, quarra eller aundae etter hvilken vampyr klan som faller i smak.

 

quarra er krigere, og får ekstra bonuser i armor, styrke osv.

berne er tyver og får ekstra bonuser i agility, sneak osv.

aundae er magikere, og får ekstra bonuser i destruction, willpower osv.

takk forresten! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...