Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en Khajiit lvl 40, hadde level 100 på agility, strength, endurance, speed. I de andre skillsene hadde jeg høyt på 80-tallet + 50 i luck. Det var sinnsykt kult å spille. Hadde trent som faan på marksman og long sword ved å loote en haug med daedric ruins, selge byttet til mudcrab'en med 10.000 septimes, for så og kjøpe trening hos masterne. Level 100 på nesten alle major/minor skills.

 

Men så ble xboxen ødelagt, og jeg kjøpte ny til jul, og har begynt på en ny save.

Denne gangen valgte jeg Redguard, men da jeg hadde gjort alle fighters guild questene i balmora, og skulle til å begynne på thieves guild, fant jeg ut at jeg ikke møtte opp til standardene til den frekke khajiit stewarden :angry:

 

skal akkurat til å starte en ny save. hvilke raser vil bli akseptert som thief, bortsett fra khajiit??

Lenke til kommentar

http://thelys.free.fr/mods.htm :D

masse mods

men ikke alle virker eller er noe feil med :cry:

Men det er en mod der som lager en hel ny verden som er like stor som bloodmoon(større) og masse quest og til å med en main quest, men det var noen problemer med den :cry: og man kunne ikke spille bloddmoon med den.

 

den var vist der også :thumbs:

Endret av super-data45
Lenke til kommentar
Spillte det mye før. Så si et år i strekk, med untak av små pauser. Rundet det mange ganger og har rundet begge expansion settende. Har en lvl 214 Dark Elf som jeg har spilt med i et og et halvt år, men nå er jeg lei. :shrug:

Kan du forklare meg hvordan du har fått til dette?

 

La oss si at man starter med ALLE major og minor skills på 15 (noe man IKKE gjør til vanlig) og man har da til sammens 10 av disse. Og man øke til sammens 10 av disse skillsene for å gå opp en level, la oss si at man øker en av hver for hver gang man leveler, hva skjer da? Jo man ender opp med level 75 som MAKSIMUM! På tide å slutte å skryte på seg kanskje?

Lenke til kommentar
Kan du forklare meg hvordan du har fått til dette?

 

La oss si at man starter med ALLE major og minor skills på 15 (noe man IKKE gjør til vanlig) og man har da til sammens 10 av disse. Og man øke til sammens 10 av disse skillsene for å gå opp en level, la oss si at man øker en av hver for hver gang man leveler, hva skjer da? Jo man ender opp med level 75 som MAKSIMUM! På tide å slutte å skryte på seg kanskje?

 

 

Eller bare at han sannynligvis gikk i fengsel et par hundre ganger... Da går skillen ned, så er det bare å få den opp igjen... så er det lvl up tid.

Lenke til kommentar

Tok en snartur til Mournhold i natt. Der ble jeg med i et skuespill og noen angrep meg mitt i spillet (!). Jeg gikk til motangrep og gjett hva jeg fant? Jo, jeg fant en dagger til 48 000. Jeg er fortsatt level 10, så nå har jeg noen penger til å levele opp litt. Eller skal ta constant effect restore health 2-3? :ermm:

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

CobraM: Ta å bruk pengen på trening istedenfor! Er mye bedre å være høyere level enn å ha constant effect-enchantede items! Men hva i svarte gjør du i Mournhold som level 10? Litt tidlig etter min mening men du får nå gjøre som du vil (det er MENINGEN at han skulle angripe deg btw)

 

Er jeg deg så ville jeg vært forsiktig med å bevege meg så mye i sewers'n i Mournhold ihvertfall! Mange av goblinsene og en del av de darts folka er ganske skumle selv for høylevel characthers! Dra tilbake når du er over 20 eller.no

Lenke til kommentar
Men hva i svarte gjør du i Mournhold som level 10?

Jeg ser meg litt om og trasker rundt i byen... Det var ikke akkurat farlig, men heller ikke ufarlig. Som sagt ble jeg angrepet av en assassin og i tillegg ble jeg angrepet av en ond trollmann.

 

Kjøpte meg forresten en mus som bærer noen bøker og et Master-alchemy-sett. Musa forsvant når jeg dro tilbake til Vvardenfell. Håper den kommer tilbake når jeg nok en gang drar til fastlandet.

 

Litt tidlig etter min mening men du får nå gjøre som du vil (det er MENINGEN at han skulle angripe deg btw)

 

Ja, det fikk jeg med meg...

 

Er jeg deg så ville jeg vært forsiktig med å bevege meg så mye i sewers'n i Mournhold ihvertfall!

 

Jeg surra rundt der i en halvtime. Møtte ikke på så mange skumle folk. Var noen

Ancestral ghosts og et par BoneLords. Rett rundt et hjørne så jeg 2 trollmenn/ trollkvinner. Jeg rakk å lese navnet deres (Noe med dark, kan det var Dark Brotherhood?). Hundredelet senere så jeg de kasta noe på meg. Deretter døde jeg. Skal holde meg unna de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...