Asmodeus* Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Hvem rase er mest populær i Morrowind? Jeg personlig er Dark Elf. Går det an å laste ned noen nye raser? Endret 18. april 2004 av Asmodeus* Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vis du har TES construction set (noe du sikkert har) så kan du lage egne raser.. (tror jeg, har ikke prøvd) Selv spiller jeg Wood elf (husker ikke helt hva det heter) og er mest opptatt av "stealth" etterhvert skal jeg prøve meg med en "magimann(jente)" Warrior er altfor lett spør du meg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 stealth er fett!! er selv en lv 73 woodelf-thief Her etterhvert blitt både fighter og magiker Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg ble rådet til å velge fighter da jeg begynte å spille, men da er det jo nærmest UMULIG å bruke magic! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Khajit og Wood Elf. Husker ikke hvilk av de magiker-klassene. Har spilt så litt magiker i Morrowind. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Jeg ble rådet til å velge fighter da jeg begynte å spille, men da er det jo nærmest UMULIG å bruke magic! Jeg vet.. Jeg råder det til å bruke warrior en stund først, så velger du stealth eller magic Brukte en stund fighter for å venne meg litt til spillet osv.. PS : Det er det som er gøy at det er vanskelig Endret 30. november 2003 av DaRe_deVIl Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Orc og Nord. Gode i fighting. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Orc! no spørsmål, svære og barske og flinke med økser, hva mer skal man ha? Er glad jeg ikke er flink med angreps magi, har merka at hvis man setter opp diff'en så får mange av de slemme reflect.. fant ein pil som tokk 5000 magic damage oppi solstheim, så skøyt jeg ein griserytter... DUNK så vart jeg og grisen dau. Holder meg tell fysiske angrep. Magi er for healing. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg er en wod elf thief/assasin/fighter Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Foretrekker imperial selv. Bra utgangs punkt på de aller fleste "essensielle" skills. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Stjeling er best, fighting er litt lett men morro, magi er for de mer erfarne (og ja, det er vanskeig som søren) Lenke til kommentar
Kremerer Spill Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du ruuler Asmodeus*!!! Morrowind er fett! Jeg liker de kattene... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Asmodeus og Kremerer Spill...aner jeg samme person? Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hvorfor i all verden ruler jeg? Dette går meg hus forbi..... hvem er du kremerer spill? Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Ingen som er Dark Elf? jaja det er vel nok dark elf i. 50% av befolkningen i Morrowind er dark elf. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er ganske morro med nord, men kanskje en anelse for lett? Er på level 7 nå (har nettopp begynt med fyren) og tok en ordinator uten noen store vanskeligheter på level 5...tar nok ikke lang tid før jeg er all-powerfull med han fyren her... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Er Wood Elf jeg. En liten lommetyv jeg Endret 2. desember 2003 av hwknut Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er en lvl2 Imperial :o Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvorfor er det ikke en online versjon av Morrowind??? Hadde vært fett... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 STEALTH Thief Agent Assassin Acrobat Monk Pilgrim Bard COMBAT Warrior Barbarian Crusader Knight Scout Archer Rogue MAGIC Mage Sorcerer Healer BAttlemage Witchhunter Spellsword Nightblade litt fakta........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå