Betroz Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Jeg orker ikke gjenta meg selv mer her. Lykke til Endret 27. desember 2016 av Betroz 1 Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Da har jeg kjøpt lenovo, men hvordan får jeg åpna den cd spilleren? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Du må holde inne ctrl+alt å skrive inn strekkoden som du finner på undersiden av laptopen. 1 Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Du må holde inne ctrl+alt å skrive inn strekkoden som du finner på undersiden av laptopen. Ja jeg holder inn ctrl+alt, men ingenting skjer? Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Noen flere? Eller har den ikke cd tilgang? Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Den har nok ikke CD disk. Ikke så uvanlig i dag. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Har du prøvd fotball spillet ditt nå? - eller kom det på cd ? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Da har jeg kjøpt lenovo, men hvordan får jeg åpna den cd spilleren? Den har ikke CD-spiller. Dette er vanlig i dag, ettersom CD er et format som sjeldent blir brukt. Du har Spotify til musikk, Steam og tilsvarende til spill, og så videre. Skal du kunne bruke dine gamle CD-er eller DVD-er, trenger du en slik sak som du kobler til via USB: http://cdon.no/elektronikk/transcend-extern-slim-cd-dvd-brannare-p22491794 PCen du kjøpte er bra for prisen, med tanke på at den har gode spesifikasjoner (hastighet på prosessor, mengde minne, elektronisk harddisk). Det du får igjen ved å betale mer, er bedre skjerm, høyttalere, batteritid, slankere utseendet, aluminium i stedet for plast-chassis osv. Til Football Manager fungerer maskinen du har kjøpt bra. Eventuelt kan du kjøpe en bærbar som er mer ment til spilling, men da koster også dette mer. http://cdon.no/elektronikk/acer-e5-575g-586s-15-6-baerbar-pc-svart-p38807934? Her er et eksempel på en rimelig bærbar som også kan brukes til spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå