Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig fins det bedre PCer til rundt 6k, det er jo nesten det dobbelte av hva du må betale for den på tilbud hos Elkjøp. Derimot en grei PC for 3500 kroner.

Men den til 3,5k. Er den bare til surfing? Eller kan man se filmer osv på den?

Syns du personlig den ser bra ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan spille på den, men den har ikke et dedikert skjermkort. Kun integrert i CPU. Du må nok da spille det fotball spillet ditt på laveste settings for at det skal flyte greit nok.

Du får det du betaler for. Du har nok litt for høye forhåpninger til hva du får for 3400 kr, eller 6000 kr for den sakens skyld.

Edit : ahh auto korrektur på mobil

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Du kan spille på den, men den har ikke et dedikert skjermkort. Kun integrert i CPU. Du må nok da spille det fotball spillet ditt på laveste settings for at det skal flyte greit nok.

Du får det du betaler for. Du har nok litt for høye forhåpninger til hva du får for 3400 kr, eller 6000 kr for den sakens skyld.

Edit : ahh auto korrektur på mobil

Så hvorfor er den pcen så bra da?

Lenke til kommentar

En bra laptop til spill begynner på 10k og strekker seg langt langt langt videre i sum. Brukte 17k for 4 år siden og min lillebror koser seg med den PCen til Minecraft, Terraria og liknende i dag. Enda er den mye kjappere til dagligdagse ting enn PCer til under 6-7k.

Lenke til kommentar

En bra laptop til spill begynner på 10k og strekker seg langt langt langt videre i sum. Brukte 17k for 4 år siden og min lillebror koser seg med den PCen til Minecraft, Terraria og liknende i dag. Enda er den mye kjappere til dagligdagse ting enn PCer til under 6-7k.

Altså jeg skal ikke ha noen gaming pc, og skal ikke game wow osv. Men tenker kanskje å spille fotball manager innimellom, det regner jeg med bør gå.

Lenke til kommentar

Hvorfor? Samme spesifikasjoner ca?

Den AMD CPU'n er ikke like rask som den til Intel.

Hvis du kan gå opp i pris, så får du en MYE bedre PC om du går for denne.

Men hva tenker du om den musa/tastaturet ti lenovo? Er ikke det aller beste akkurat

Om jeg først skal paye 9k, så er det bare Mac air som gjelder

Lenke til kommentar

Men hva tenker du om den musa/tastaturet ti lenovo? Er ikke det aller beste akkurat

Jeg har ikke testet den Lenovo laptopen, så det vet jeg ikke. Så snakker du om en Macbook Air...?

Jeg har gitt deg noen råd her i tråden, men DU må ta valget selv. Skal du spille på en laptop, så er en Windows PC det beste, og som jeg har sagt tidligere, du får hva du betaler for. Make your choice.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet den Lenovo laptopen, så det vet jeg ikke. Så snakker du om en Macbook Air...?

Jeg har gitt deg noen råd her i tråden, men DU må ta valget selv. Skal du spille på en laptop, så er en Windows PC det beste, og som jeg har sagt tidligere, du får hva du betaler for. Make your choice.

Ok.

Hva er dine tanker om Mac air?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...