edge Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hepp, Ser Lefdal har tilbud på Logitech G710 i en times tid til, og vurderer dette for å gå over fra å game på laptop-tastatur. Det eneste jeg lurer på er om MX Blue-knappene har en voldsom lyd? Er det forstyrrende?Takk på forhånd Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg har MX Brown og bor med en som har MX Blue. De er merkbart høyere i volum, men jeg liker det litt. Mine høres nesten ut som et vanlig membran tastatur, hans har den klassiske "klikkelyden". Smak og behag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Endte med å bestille. Får vel solgt det for samme pris om det ikke passer meg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Jeg prøvde også denne. Lyden var grusomt høy, og jeg skulle bruke det til mye skriving i et lite kontorlandskap, så jeg bestemte meg etter et par minutter om at det måtte gå i retur. Var også fysisk stort, og jeg hatet de "G1-G6"-knappene på venstresiden. Endte opp med å bestille Cooler Master MasterKeys Pro S fra Komplett i går, som plutselig var på tilbud til en tusenlapp, med MX Red - forhåpentligvis er det stille nok til å bruke i kontorsammenheng. Endret 3. desember 2016 av Henrik C Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Lefdal sendte mitt idag, så får det vel ila uka. Spent på lyden, men blir for min del primært til gaming hjemme med headset, så satser på at lyden ikke blir for brutal. Ikke så fryktelig tykke vegger i huset, så satser på å ikke få problemer med roomiene! Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg prøvde også denne. Lyden var grusomt høy, og jeg skulle bruke det til mye skriving i et lite kontorlandskap, så jeg bestemte meg etter et par minutter om at det måtte gå i retur. Var også fysisk stort, og jeg hatet de "G1-G6"-knappene på venstresiden. Endte opp med å bestille Cooler Master MasterKeys Pro S fra Komplett i går, som plutselig var på tilbud til en tusenlapp, med MX Red - forhåpentligvis er det stille nok til å bruke i kontorsammenheng. Litt sen, men interresant mening! G1-G6 er knappene jeg liker mest med mitt tastatur. Der har jeg laget macroer for epostadresser og brukernavn til div. nettsider. Spesielt epostadressene bruker jeg veldig ofte. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Bruker sålangt G5 til jumpthrow av smokes i CS Smart det der med eposter, den skal jeg hive meg på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå