Elyas Machera Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg er nå i lvl 14 på Morrowind, og har 100 på Longsword. Jeg er Warrior Nord, hvilke skills bør jeg bruke for å komme opp i lvl? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Block, den armoren du bruker,athletics,speed(?)... du burde kanskje vurdere å bli bli litt magiker.... lære deg litt healing og å åpne låste ting. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) For å komme opp e levels må man trene seg i Major og Minor Skills... Enklere er det ikke! Når man har kommet opp ti levels tilsammen på skills i både Major og Minor Skills, kommer man opp en level... Du kan holde musen over den saken som viser levelen din, og dermed se hvor mange leveler til du må trene Major/Minor Skills for å komme opp en Level. "Enklere" er det ikke! Noen som forresten vet forskjellen på Major og Minor Skills? Jeg har egentlig aldri sett noen forskjell... Endret 1. desember 2003 av ProZaC Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 major skills er hva gubben eller dama di er best til. fra starten. minor skill er hav gubben eller dama di er små bra til. misc skill er hva han så vidt har hørt om å har knapt peiling på utalelsen.7 hver gang du øker med en på major éller minor skills så øker du også i level litt, hvergang du har økt 10 gange rpå major eller minor så vil du øke en normal level å kan velge 3 kronert å stats??? har knapt fått søvn så klarer ikke å forstå hva jeg skriver selv. men håper dere som leser klare å tyde meningen. jeg putter bestandig sneak å security under misc. longblade å block under minor. å de magic tingene under main å minor, det er artig å ha en vansklig start MR_T Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Axe, blunt weapon.. ellers er speed, atletics, og acrobatics ett must Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå