Rolf Kristensen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Ut mot havet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Meget godt komponert landskapsbilde! Jeg ser du har stjålet tittelen fra mitt bysbarn Edvard Fliflet Bræin. God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Meget godt komponert landskapsbilde! Jeg ser du har stjålet tittelen fra mitt bysbarn Edvard Fliflet Bræin. God helg! Mvh Gunnar Ja han snekret sammen en flott komposisjon der den godeste Bræin Mange takk for hyggelig kommentar Gunnar og God helg ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hei Rolf. Et flott " ut mot havet " bilde, ja flott med stein landskapet M v h Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Meget godt komponert landskapsbilde! Jeg ser du har stjålet tittelen fra mitt bysbarn Edvard Fliflet Bræin. God helg! Mvh Gunnar Ja han snekret sammen en flott komposisjon der den godeste Bræin Mange takk for hyggelig kommentar Gunnar og God helg !Mvh. Rolf Jeg fortiet selvsagt at det var en sunnmøring som stod for teksten, Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Flott komponert ... skarpt og fint ! mvh Torhild Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hei, Rolf. Den siste fyrvokter er for lengst gått i land, og alle fyrstasjoner, - 107 stykker, er automatisert. Men mange fyr er populære utleieobjekter om sommeren, og det er krefter i sving for å bevare de gamle fyrstasjonene. Det er et virkelig fint bilde du presenterer her, Rolf, - eksponering, skarphet, kontrast og farger er så bra som det vel kan bli, og komposisjonen er meget god. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Bra komposisjon med perfekt skarphet og dybde. Rent personlig ville jeg vurdert å kutte litt i høyre kant, for å få huset plassert litt mindre i midten. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for hyggelige kommentarer og gode tips. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Herlige detaljer og farger i svabergene her. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Herlige detaljer og farger i svabergene her. Roar Mange takk til deg også Roar ! Hyggelig at du likte bildet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg