TommyL Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 (endret) Hei! Jeg skal ha en rimelig VPS server i Europa et sted. Det aller viktigste for meg er pingtid. Noen som har noen gode forslag? Leaseweb er foreløpig favoritt...men tenkte å spørre her først før jeg slår til. Har Altibox fiber, om det gjør noe fra eller til. MVH Tommy Endret 25. november 2016 av TommyL Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Om ping er så viktig så er det jo bare Norge og ev. Sverige som er aktuelle. Til Nederland/Frankrike/Tyskland er det fort opp mot 40-50ms ping tid (i alle fall til mine ulike leverandører) Hva slags ping tid er akseptabel da? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Norge har et utmerket VPS-server plassert på østlandet: www.vps.no Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Skal sjekke ut, takk for tipset. @Bør være under 30 ihvertfall...ser ut som norsk er svaret da Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Skal sjekke ut, takk for tipset. @Bør være under 30 ihvertfall...ser ut som norsk er svaret da NB: Hvis det er en VPN-server du er på utkikk etter, så er det kanskje ikke den beste. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Skal sjekke ut, takk for tipset. @Bør være under 30 ihvertfall...ser ut som norsk er svaret da NB: Hvis det er en VPN-server du er på utkikk etter, så er det kanskje ikke den beste. Eller så ser han kanskje etter en Virtual Private Server. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Ja det stemmer, VPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå