Gå til innhold

FEATURE: Få med deg de beste Black Friday-tilbudene på konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere vet Nintendo er en ting, sant? Det skal være en god del gode tilbud i eShoppen etter det jeg hører.

Ja, vi vet det. Nevner det i andre avsnitt. Skal ta en titt når jeg kommer meg hjem, men fant ingenting nevneverdig da jeg prøvde å finne noe på nett.
Lenke til kommentar

Destiny Taken King (all DLC unntatt Rise of Iron) til 29kr hos Expert. Xbox One, X360, PS3 og PS4. Kun mulig å kjøpe i butikk, og det er bare noen få igjen som har igjen på lager.

https://www.expert.no/gaming-og-underholdning/spill-og-konsoll/spill/xone-destiny-the-taken-king/p-251243/

https://www.expert.no/gaming-og-underholdning/spill-og-konsoll/spill/ps4-destiny-the-taken-king/p-251245/

Dette er vel det nærmeste vi kommer skikkelig Black Friday i Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere vet Nintendo er en ting, sant? Det skal være en god del gode tilbud i eShoppen etter det jeg hører.

Ja, vi vet det. Nevner det i andre avsnitt. Skal ta en titt når jeg kommer meg hjem, men fant ingenting nevneverdig da jeg prøvde å finne noe på nett.

Ok. Planlegger dere en Cyber Monday-sak? Nintendo.com har en lang liste over Cyber Deals, som jeg antar er for mandagen.

Lenke til kommentar

Ok. Planlegger dere en Cyber Monday-sak? Nintendo.com har en lang liste over Cyber Deals, som jeg antar er for mandagen.

Kom hjem og fikk sjekket nå. Zelda: Twilight Princess var der med 33% avslag så la det til i artikkelen. Ingen av de andre spillene som er der nå har fått gode nok anmeldelser her til å nevnes, og jeg tror ikke Tokyo Mirage Sessions #FE-tilbudet er aktivt ennå. Listen på Nintendo.com virker å enten være myntet på Nord-Amerika, eller å inneholde tilbud som ikke er aktive ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...