Marvil Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Skal oppdatere designet på siden min sånn i juletidene så tenkte jeg kanskje kunne få litt info om hva dere mener er de optimale fargevalgene og de optimale layoutvalgene (dvs oppsett).. Vurderer noe slikt; Men dette kan seff endrest om noen har andre idèer.. Hvilke fargevalg bør jeg bruke..? Må vel ha en bakgrunnsfarge til selve "bakgrunnen", en farge/bakgrunn til meny/info/copyright og kontakt og en skriftfarge. Noen som har formeninger..? Kom gjerne med visuelle eksempler.. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 vet ikke helt hvilke farger, men velg farger som matcher, og skriften syns godt, sånn ikke gult på hvit. og glem sånn knæsj grønt og det der, bare plagsomt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Den layouten der er jo teh Standard, dah.. Prøv å tenke litt mere kreativt, kom med en løsning bare DU har! Du kan bruke for eksempel www.color-match.dk til å finne passende farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå