Cowboystrekk Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Satte inn en ekstra harddisk i min fars 5 år gamle pc. Ei uke senere har musa begynt å koble til og fra. Samme hvilken port jeg bruker vedvarer problemet. Andre usb-enheter virker, men får samme problem med ei annen mus og. Begge musene fungerer fint på andre maskiner. Noen tips? Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 sjekket andre USB porter på maskinen? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Ja. Samme problem på alle 8. Tastatur og annet virker, men ikke mus. Ingen konflikter jeg kan se på device manager heller... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Du har ikke installert program varen som følgte med, om så er slett det og bruk kun driveren. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Men musa har jo fungert i 4 år, eneste forandring er at jeg satte inn en ekstra 1 tb hdd, den hadde ikke noe software med seg. Like etter det ble det tull med musa. Har aldri installert programvare for den. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Okay, da vet ikke jeg hva som kan være problemet. PS: Lenge siden du så etter oppdateringer? Usb er intel. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Var innom faren min idag. Min mus fungerte bra. Hans var ustabil. Hvorfor den fungerte på en annen pc aner jeg ikke. Den andre musa han slet med på sin maskin hadde han satt i usb2.0-porten og der trivdes den ikke. Ny mus på expert til 150,- løste problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå