Gunnar Fagerli Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Beundrere av Pablo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Morsomme bilder, der det ser ut som de har både omsorg og tid til en prat. Gjør nok godt for Pablo der han sitter alene....og kanskje noe en kan overføre til det virkelige liv og nålevende mennesker.... God fangst Gunnar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Fine og fortellende bilder der jeg går for to'ern. Tydelig engasjerte beundrere. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Takk til Pande og Ragnar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hei, Gunnar. To fine, fortellende bilder, som tydelig viser at de to "levende" beundrer statuen av Pablo Picasso. (Kanskje liker de kunsten hans, også ?). Du har "fanget" denne situasjonen på en flott måte, Gunnar, og bildene gjør seg meget bra i s/h. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Hei, Gunnar. To fine, fortellende bilder, som tydelig viser at de to "levende" beundrer statuen av Pablo Picasso. (Kanskje liker de kunsten hans, også ?). Du har "fanget" denne situasjonen på en flott måte, Gunnar, og bildene gjør seg meget bra i s/h. M v h Albert. Takk Albert, ha ei fin helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Med slike beundrende tilhengere er han garantert å være blank og fin. Flott fanget og formidlet . Picasso er blant mine favorittkunstnere også , sammen med Salvador Dali og Antoni Gaudi . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Med slike beundrende tilhengere er han garantert å være blank og fin. Flott fanget og formidlet . Picasso er blant mine favorittkunstnere også , sammen med Salvador Dali og Antoni Gaudi . Mvh Alec Takk for hyggelig tilbakemelding! De to malerne og arkittekten fra Spania liker jeg også. Forståelig kunst,selv for en sportsidiot som meg:-). Ha ei fin helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg