Roar Kneppen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Skuterparkering Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Godt komponert bilde med store kontraster. Jeg tok et bilde med mitt lille kamera i "Gamlebyen" i Marbella av lignende kjøretøy. Jeg skal se om jeg finner det. Jeg ser du har kvalitetsutstyr du også - jeg har også de to første av 5D. Men det blir for mye å dra på - ser ofte folk med slikt utstyr farte svett rundt i varmen:-) Ha en fin dag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Må vel kalles miljøskildring også dette bildet, i et meget velvalgt utsnitt. Farger og skarphet i særklasse. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hei, Roar. Det er fototeknisk kvalitet av høy klasse over dette bildet, - meget bra skarphet, utmerket kontrast og klare, sterke farger, - det blir nesten som å beskrive indisk krydder ! Et fint situasjonsbilde, som viser at årtusengammel religion går hånd i hånd med moderne teknikk. M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Ett meget fint og severdig bilde av det eksotiske miljøet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Flott og fargerik skildring av dette eksotiske gatemiljøet . Dette er blant dem som passer på veggen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Kubikk-klubben på møte? Spennende motiv, med mange elementer, som du også skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg