Gå til innhold

Rødstrupe, - lettskremt, men nysgjerrig.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har gjerne besøk av dem noen ganger i løpet av sommeren jeg også. Men som du sier så tripper de nede på gulvet på min balkong og napper smuler som har blitt etter andre.

En vakker liten fargeklatt, men altså svært sky.

Ingenting å si på lys, skarphet, farger etc.

Men du kunne kanskje spandert 5 mm kutt nede og fått diagonalen rent ut på nedre ramme og unngått hjørnet.

Roar

Lenke til kommentar

Godt komponert bilde av rødstrupen - jeg synes det fungerer godt i hjørnet :-) Jeg har også utallige av bilder av denne. Vi hadde edelgran som juletre da kona levde og det var svært holdbart. Etter 20. dag jul satte jeg det ut i hagen med litt foring og fikk en del bilder av denne litt lettskremte :-) Men den trivdes best på marka. Ha en fin dag Albert, jeg tillater meg å bruke fornavn på alle. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Ja, jeg har gjerne besøk av dem noen ganger i løpet av sommeren jeg også. Men som du sier så tripper de nede på gulvet på min balkong og napper smuler som har blitt etter andre.

En vakker liten fargeklatt, men altså svært sky.

Ingenting å si på lys, skarphet, farger etc.

Men du kunne kanskje spandert 5 mm kutt nede og fått diagonalen rent ut på nedre ramme og unngått hjørnet.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding !

Du har naturligvis rett med hensyn til nedre høyre hjørne, men et kutt ville ført til at rødstrupens føtter ville "havne" nesten i nedre bildekant, og jeg vurderte at det ville bli en dårligere løsning.

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Godt komponert bilde av rødstrupen - jeg synes det fungerer godt i hjørnet :-) Jeg har også utallige av bilder av denne. Vi hadde edelgran som juletre da kona levde og det var svært holdbart. Etter 20. dag jul satte jeg det ut i hagen med litt foring og fikk en del bilder av denne litt lettskremte :-) Men den trivdes best på marka. Ha en fin dag Albert, jeg tillater meg å bruke fornavn på alle. Mvh Gunnar

Hei, Gunnar.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

Det er bare trivelig å være på fornavn med folk !

Det virker som om vi har tilnærmet samme erfaring med rødstruper.

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fargerik krabat , flott portrettert med fin fargepallett og en fin dus bakgrunn .Våkent blikk i det skarpt fokuserte øyet .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...