Gå til innhold

Lite med russiske nettroll på forumet her?

Anbefalte innlegg

"russiske nettroll" er vel blitt overflødig nå. Brexit, Trump, Marie Le Pen, osv. Snart sloss dem på gatene i Europas byer, uten at Putin trenger løfte en finger.

Bare i kjølvannet av Brexit er det rapportert 250 tilfeller av hat-kriminalitet inkl. mishandling og drap på polske arbeidsinnvandrere i UK

Med andre ord, når selv ikke "hvite kristne" unnslipper, så kan alt skje.

Ikke noe rart det når Europa ikke handler på egne vegne, og styres av landsforrædere som handler på vegne av et USA som ikke engang handler på egne vegne.

Ikke rart det blir omveltning når vestlige ekstremister har styrt skuta i lang tid. De må bort slik at våre samfunn kan gjenvinne seg igjen fra den onde fascismen som har rådet, vanstyret og den ekle politiske eliten som driver verdenskrig og fører til forråtnelse av samfunnene våre.

Mye vestlige ekstremister her på forumet, og mange som er lojal til USA fremfor sitt eget land. Slike folk snakker ofte om Russland som den store stygge ulven, mens de selv er monstre fra de verste skrekkfilmer. Bare å høre på hva fascistene sier selv. De skyter seg i foten ved hver eneste uttalelse.

"Russland driver ulovlig krig"

"Russland er ulovlig i andre land"

"Russland dreper uskyldige"

"Russland bryter internasjonal lov"

Sitat Samantha Power. Som tydeligvis ignorerer at USA holder på med alle disse tingene hele tiden.

Slike folk er så ekle som folk kan bli. Lystløgnere og som tatt ut fra det verste mareritt fra boken 1984 med doublespeak og det hele. Bare folk med råtne hjerner som lar seg lure av slik, og slike folk er det mange av dessverre. Det er de som har USA sitt flagg på veggen og onanerer til det hver dag.

Men Amerikanere har også våknet og insett at landet er rævkjørt av ondskapens tjenere og ønsker endring. Om Trump kan få til det er tvilsomt, men det viser iallefall at folk har våknet og innsett hva slags ekle krapyl som styrer i vestlige land.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye Amerikanske nett-troll her inne. Veldig få Russiske.

Uansett mange paranoide i Norge når det angår Russland, mens vi lar USA voldta hele Europa.

Dumheten lever evig, det er iallefall sikkert.

Noterte du deg algoritmen her Lada1? ;)

For en gang skyld er vi enige. Zeebra var den første jeg kom på da jeg leste førstepost.

Du som selger ditt eget land og ditt eget folk til ondskapens tjenere og/eller lar deg lure av primitiv propaganda.

Folk våkner opp. Det er ikke håp for dere som støtter gårsdagens ondskap lenger. Folk tror ikke lenger på løgnene. Folk kjøper ikke dritten og lar seg ikke pisse i trynet.

Lenke til kommentar

Om det er noen russiske nettroll her eller ei, så finnes det i hvert fall mer enn nok brukere som til stadighet linker til prorussiske 'fake news'- og konspi-nettsider. Russerne har jo blant annet klart å få hele "alt-right"-bevegelsen og konspirasjonsbevegelsen i vesten til å gå på limpinnen, og den typen folk elsker forum som dette. Zeebra er som flere her er inne på et godt eksempel på disse kokofolkene. Sjekk ut noen av linkene hans til merkelige nettsider, og du kommer nok nærmere det du er ute etter.

Bare fordi jeg ser på Russland i forhold til fakta og hva som faktisk skjer istedenfor løgner og propaganda så er jeg "kokofolk".

Ikke rart samfunnet er i ferd med å implodere når folk som deg stemmer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva de kan eller skal gjøre med dette. Kjører de "Kina-style"-blokkeringer av bloggene "de ikke liker"?

For all del, er ikke noen fan av propaganda generelt, men det er ikke ulovlig å spre informasjon som ikke er korrekt.

Stemmer. Det er slik mangel på forbud våre vestlige medier overlever på. De sprer stort sett kun propaganda og løgner.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett mange paranoide i Norge når det angår Russland, mens vi lar USA voldta hele Europa.

For en gang skyld er vi enige. Zeebra var den første jeg kom på da jeg leste førstepost.

Du som selger ditt eget land og ditt eget folk til ondskapens tjenere og/eller lar deg lure av primitiv propaganda.

Folk våkner opp. Det er ikke håp for dere som støtter gårsdagens ondskap lenger. Folk tror ikke lenger på løgnene. Folk kjøper ikke dritten og lar seg ikke pisse i trynet.

Den eneste som er hjernevasket i tråden her er deg. Du har selv ytret at du er pro-USA, men har ikke gjort annet enn å komme med kritikk av landet. De av oss som vil se Putin i en kiste er mindre biased mot Russland enn det du er mot USA.

Hvis det er ondskap og løgner du vil ha, er det bare å titte på de av de gamle kommuniststatene som ikke har endret kurs betraktelig siden den gang. Å hive fokuset over på noe annet er vel bare en taktisk avledningsmanøver. Folk er ikke lettlurte, og det synes godt når du og dine meningsfeller er i solid mindretall i enhver diskusjon som går på USA.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva de kan eller skal gjøre med dette. Kjører de "Kina-style"-blokkeringer av bloggene "de ikke liker"?

For all del, er ikke noen fan av propaganda generelt, men det er ikke ulovlig å spre informasjon som ikke er korrekt.

Stemmer. Det er slik mangel på forbud våre vestlige medier overlever på. De sprer stort sett kun propaganda og løgner.

Vestlige land blokkerer hvertfall ikke korrekt informasjon, mens løgnen er den eneste aksepterte sannheten i landene hvor staten kontrollerer mediene. Det er jo derfor de må ha denne kontrollen, ellers kunne mediene skrevet hva de ville - sannheten inkludert.

Lenke til kommentar

Om det er noen russiske nettroll her eller ei, så finnes det i hvert fall mer enn nok brukere som til stadighet linker til prorussiske 'fake news'- og konspi-nettsider. Russerne har jo blant annet klart å få hele "alt-right"-bevegelsen og konspirasjonsbevegelsen i vesten til å gå på limpinnen, og den typen folk elsker forum som dette. Zeebra er som flere her er inne på et godt eksempel på disse kokofolkene. Sjekk ut noen av linkene hans til merkelige nettsider, og du kommer nok nærmere det du er ute etter.

Bare fordi jeg ser på Russland i forhold til fakta og hva som faktisk skjer istedenfor løgner og propaganda så er jeg "kokofolk".

Dette er herlig ironisk. De få gangene du har beriket oss med ekstern dokumentasjon på alle de merkelige påstandene dine, har du kommet drassende med kilder som www.rense.com og www.globalresearch.ca . Disse sidene inneholder ikke noe annet enn løgner og propaganda (som du til stadighet beskylder alle andre for), og er utelukkende laget både av og for kokofolk. Man skulle nesten tro du var en av disse betalte trollene TS snakker om, men det er nok mer sannsynlig at du bare er et lettlurt offer for den samme skitne infokrigen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, hvorvidt det er bedre å ha 1200 net-troll i den norske Staten tjeneste er uvvisst? Tross alt vi har jo en og annen her som vel må sies å fremstå som forsvarere av alt den norske staten gjør, uansett hva det er.

Problemet ditt er at det er massiv oppslutning rundt staten.

Og du har fullstendig misforstått hva de som er forsvarere av staten som konsept gjør. Jeg tror du vil finne at de samme som er sterke tilhengere av staten (den moderne demokratiske sådan) som konsept også er sterkt kritiske til mye staten driver med.

Men i din svart-hvitt-verden er det ikke så farlig at det du skriver er korrekt, så lenge du kan kverulere, og demonisere de som tilbakeviser liberalisme og anarki som samfunnsformer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg da CNN intervjuet sin egen kameramann? Priceless. VG har åpenbart rett, det er mye fake news ute og går.

Med tanke på at din sort er flinke til å dikte opp historier så er det litt merkelig at du ikke engang har en kilde eller link i innlegget ditt så folk kan se selv.

Lenke til kommentar

Massivt og massivt fru Blom, men dalende i alle tilfeller

figv4-1.gif

Og du har fullstendig misforstått hva de som er forsvarere av staten som konsept gjør. Jeg tror du vil finne at de samme som er sterke tilhengere av staten (den moderne demokratiske sådan) som konsept også er sterkt kritiske til mye staten driver med.

Som du? :lol:

Men i din svart-hvitt-verden er det ikke så farlig at det du skriver er korrekt, så lenge du kan kverulere, og demonisere de som tilbakeviser liberalisme og anarki som samfunnsformer.

Hvem av oss som har flest logiske feilsluttinger, inkludert Ad Hominem (demonisering) kan hvem som helst sjekke opp.
Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg da CNN intervjuet sin egen kameramann? Priceless. VG har åpenbart rett, det er mye fake news ute og går.

Med tanke på at din sort er flinke til å dikte opp historier så er det litt merkelig at du ikke engang har en kilde eller link i innlegget ditt så folk kan se selv.

www.youtube.com/watch?v=eOCcRnvMPEU

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Massivt og massivt fru Blom, men dalende i alle tilfeller

figv4-1.gif

Det du kommer med her har ingenting med saken å gjøre. At færre gidder å stemme betyr ikke at de ikke støtter opp om staten. Nok en logisk kortslutning fra din side. Du er veldig flink til å trekke inn irrelevante ting.

Som du? :lol:

Jeg skjønner at det er utenkelig for deg at noen kan støtte et system men være kritisk til elementer innenfor systemet. Min motstand mot f.eks. sexkjøpsloven, datalagringsdirektivet, eller Norges opptrening av islamister i kampen mot IS.

Det er som vanlig avsporinger og irrelevante ting du har å komme med.

Som jeg tenkte. Saken er egentlig ikke det den ble fremstilt som. Reporteren trodde han snakket med noen helt ukjente, men det viste seg at mannen han hadde tatt kontakt med hadde jobbet med en av de i studio. Det er altså ikke snakk om at kameramannen bevisst ble intervjuet som ansatt i CNN.

Den falske nyheten her er det altså SveinHoff som står for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Tja, sekvensen hvor det kom frem at hendelsen kunne være tilfeldig var redigert bort i klippet jeg så, så jeg måtte lese et transcript fra fuckings Daily stormer for å få vite at noen bak kamera sa "hey, I know that guy". 

Men han ble ikke intervjuet som en ansatt i CNN, han ble intervjuet som om han var en vanlig sivilist. Sånn oppfattet jeg det ihvertfall. Og det syns jeg er sketchy, for CNN gav inntrykk av at dette var den vanlige mannen i gata. 

Lenke til kommentar

Som jeg tenkte. Saken er egentlig ikke det den ble fremstilt som. Reporteren trodde han snakket med noen helt ukjente, men det viste seg at mannen han hadde tatt kontakt med hadde jobbet med en av de i studio. Det er altså ikke snakk om at kameramannen bevisst ble intervjuet som ansatt i CNN.

facepalm.jpg

Lenke til kommentar

Dette er herlig ironisk. De få gangene du har beriket oss med ekstern dokumentasjon på alle de merkelige påstandene dine, har du kommet drassende med kilder som www.rense.com og www.globalresearch.ca . Disse sidene inneholder ikke noe annet enn løgner og propaganda (som du til stadighet beskylder alle andre for), og er utelukkende laget både av og for kokofolk. Man skulle nesten tro du var en av disse betalte trollene TS snakker om, men det er nok mer sannsynlig at du bare er et lettlurt offer for den samme skitne infokrigen.

Det er lov å tenke selv vet du. Trenger ikke kilde til alt, selv om du er så blind at du tror det.

2+2=4. Trenger du kilde til det? Jeg vet folk som deg tror 2+2=5 fordi du blir fortalt det av tyrannene som styrer våre samfunn, men 2+2 er IKKE 5.

Slutt å høre på de kriminelle krypene som styrer samfunnet vårt og krev demokrati umiddelbart.

Jeg linker aldri til noe, jeg har ikke lenket til globalresearch. Eneste jeg har lenket til på rense er en artikkel om kjennetegn til fascisme. Jeg vet ikke hva du tror du holder på med, men du bør holde på med noe helt annet. Enten lyger du ellers er du for ignorant til å vite hva du holder på med.

Lenke til kommentar

Vestlige land blokkerer hvertfall ikke korrekt informasjon, mens løgnen er den eneste aksepterte sannheten i landene hvor staten kontrollerer mediene. Det er jo derfor de må ha denne kontrollen, ellers kunne mediene skrevet hva de ville - sannheten inkludert.

Vestlige land rapporterer ikke korrekt informasjon. Iallefall ikke politikere og media. Om de da blokkerer korrekt informasjon eller ikke blir derfor totalt irrelevant, for den kommer alikevel ikke ut til almennheten. Allmenheten er dessverre dypt hjernevasket i vestlige land og/eller store deler av befolkningen støtter ondskap, tyranni og global verdenskrig bevisst. Jeg håper virkelig for folk at det er førstnevnte og ikke sistnevnte.

Bedre at folk er dumme enn at de bevisst støtter ondskapen den tyranniske vestlige eliten bedriver og alle løgnene de sprer som blir forsterket av media sitt ukritiske hylekor.

Lenke til kommentar

Den eneste som er hjernevasket i tråden her er deg. Du har selv ytret at du er pro-USA, men har ikke gjort annet enn å komme med kritikk av landet. De av oss som vil se Putin i en kiste er mindre biased mot Russland enn det du er mot USA.

Hvis det er ondskap og løgner du vil ha, er det bare å titte på de av de gamle kommuniststatene som ikke har endret kurs betraktelig siden den gang. Å hive fokuset over på noe annet er vel bare en taktisk avledningsmanøver. Folk er ikke lettlurte, og det synes godt når du og dine meningsfeller er i solid mindretall i enhver diskusjon som går på USA.

Jeg er ikke hjernevasket. Det kan jeg attestere. Det er ikke mulig å hjernevaske meg. Det er derfor jeg ser ting annerledes enn deg.

Hvis et land kjører seg selv i grøfta er det riktig å komme med kritikk til landet hvis man bryr seg. Det er de som ikke kommer med kritikk mot eget land i forfall som er anti-land (USA f.eks).

At du ikke kan fatte noe så enkelt er ufattelig. Eneste jeg har problem med å forstå er hvor dypt forfallet i folks evne til å tenke logisk er. jeg overvurderer alle.

Vil du se Putin i en kiste? Hvorfor det? Det er da meget sykt. Ganske patetisk egentlig. Å ønske andre død, er rimelig lavmål. Russland er ikke så ille som all propagandaen skal ha det til. Problemet med Russland er at de står imot det vestlige diktaturet som ønsker tyranni og diktur i hele verden. Russland står i veiene for det, noe som er årsaken til all propagandaen. Du trenger ikke tro på slik søppel som vestlige medier og politikere fremstiller om Russland. Jeg fatter ikke hvordan du kan la deg lure av slik. Men det kan jeg jo ikke vite. Det kan være du ikke er en komplett idiot som lar deg lure av propaganda. Det kan hende du rett og slett er en jævel som støtter ondskapens tyranni (det vestlige) og deres forsøk på verdensdominans og overtagelse av hele verden.

Jeg vil ha et bra USA, og valget viser at flertallet i USA ønsker en endring i hvordan landet styres. Så det er ikke jeg som er på feil side. Folk er desperat etter en endring til det bedre og folk er klar over hvor jævlig ting er. Folk våkner opp. Dessverre er ikke du en av de.

Å kritisere USA når det gjør ting galt er pro-Amerikansk, fordi jeg vil ha et bedre USA. De som ikke kritiserer USA for sin jævlige oppførsel er anti-Amerikanske fordi de støtter USA sitt forfall og endring til tyranni.

Eneste grunnen til jeg forsvarer Russland er fordi landet blir urettferdig behandlet, er offer for en løgnkampanje og propaganda. At jeg forsvarer Russland har ingenting med hva jeg synes om Russland å gjøre, det er fordi jeg hater løgner, propaganda og urettferdig behandling.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...