enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 so****** Det jeg skrev her er sof_aen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Var kun ordet som var satt opp til å tolke ordet "løst", dvs alle former av ordet, noe som er ordnet opp i nå Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 takk, må si jeg fikk litt latterjsokk da jeg så det Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nå som dere kjører en agresiv holdning mot banning burde dere kansje sensurere satan Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Satan står jo i konstrast til Gud, på samme måte som ondt i forhold til godt. Man kan ikke bare fjerne den ene delen. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Satan står jo i konstrast til Gud, på samme måte som ondt i forhold til godt. Man kan ikke bare fjerne den ene delen. Hmmm det gjør vel F_aen og Endret 29. november 2003 av TheMatrix Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Satan står jo i konstrast til Gud, på samme måte som ondt i forhold til godt. Man kan ikke bare fjerne den ene delen. Som om jeg skulle sakt det selv!! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) sofaen var bra. Men satan er et meget misforstått ord/navn, og i de fleste tilfeller misbrukt. Som f.eks herregud. Fjerner man dette, må også de andre "banneordene" fjernes. Endret 29. november 2003 av bambam Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Ikke la dette bli en sånn tråd folkens. Tråden har oppfylt sin mening og bør få dø i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå