ilpostino Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Dustin har et tilsynelatende bra Black friday-tilbud på Crucial MX300 750GB. Satt ned fra 1800 til 1300. Jeg har hatt noen disker fra Cruical som har røket ganske fort. Er dette merke og denne disken noe å satse på? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ok reviews, bra pris. Forbedret fw etter den første. Ikke lest at denne har dårlig reliability. Virker som et bra kjøp. "The Crucial MX300 series is all about getting a lot of value, volume and decent performance" - guru3d Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Mye feil på de ssd'ene. Ikke de beste når det kommer til lese \ skrivehastighet. Sikkert grei disk til systemdisk med spill \ programmer ol, men alt innhold bør en ha backup av til enhver tid Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Den ene SSDn jeg har hatt som døde relativt tidlig var en Crucial. Det er nok for meg til å styre unna de i uoverskuelig fremtid. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Jeg har 2 stk Crucial, en M4 og en M500. M4 er en god del år, men tusler og går enda. M500 funker også konge, null problemer for min del. Har også hatt 2 stk Crucial i en laptop, ingen problemer der heller. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Jeg endte med å kjøpe en HyperX Savage 480GB. Jeg har ingen erfaring med det merke men får håpe disken gjør susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå