RuneK Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Åkrehamn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Flott med den lave kameravinkelen som henter ut detaljene i steinsettinga. Nevner for sikkerhet skyld at mitt pirk bare er veiledende forslag nå jeg foreslår noen mm. kutt i høyrekanten for at kanten skal skjære rent på små diagonallinjer som kanskje vil øke spenningen. Til venstre ville jeg forsøkt kanskje 2 cm beskjæring og fått den diagonale molokanten ut på venstre ramme med litt luft fram til hjørnet. Men nevner at jeg har ikke prøvd det ut så jeg vet ikke hvilken virkning det vil ha lenger oppe i bildet. Det må nok sees først før man bestemmer seg. 18 mm brennvidde og god beskjæring oppe gir flott dybdevirkning ikke bare i himmelen, men i hele bildet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Lav kameravinkel og stor dybdeskarphet skaper severdig linje innover i bildet. Fint lys og fine skyformasjoner i bakgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Flott vidvinkelbilde med flott lys og skarphet! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Flott bilde med kjempe bra dybde ? Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Takker for alle fine kommentarene. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg