Mannen med ljåen Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Har kjøpt en Asus Zenbook med Windows. Har også reinstallert Windows, så ikke alt er slik produsenten tenkte. Touchpaden støtter ikke lengre to-finger-scrolling, som er et must for meg. Tenkte å laste ned fra Asus, men alle nedlastingslenkene der er døde? Maskinen er Asus Zenbook UX303L Noen som finner touchpad-driveren? Er download-serveren til Asus nede? Jeg finner frem i arkivet deres, men når jeg trykker på Global (nedlastningslenken), får jeg bare "Serveren ikke funnet". Endret 24. november 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Jeg leser det er mange som har problemer med asus touchpad og Win10. Har du forsøkt noe googling? http://ivanrf.com/en/asus-smart-gesture-and-windows-10/ Asus sine sider fungerer fint her. Er det UX303L B, N eller A du har? Win10 64bit? Endret 24. november 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Alle linkene fører til Asus-drivere, og serveren til Asus er nede. Alle direktelinker til å laste ned filer gir feilmelding. Klarer du å laste ned noe derfra? Prøv? Endret 24. november 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Laster fint her. Har du noe plass jeg kan droppe det? (Hvis du vil ha) Endret 24. november 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Gikk fint via mobilt bredbånd, men bare sporadisk via min fiber-leverandør Altibox. DNS-feil. Blir aldri klok på denne dårskapen. Kvelden går med på å finne en måte å laste ned den fordømte fila. Kan godt hende den funker når man får tak i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå