Jimmyag Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Kveldslyset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Herlig lys og farger, Jimmy. men blikket havner lett litt for høyt med så mye himmel slik at det som ER selve bildet - nemlig solnedgangen ute i horisonten kommer litt i bakleksa. Ikke alle liker det når jeg vil kutte i himmelen, men her kan du jo sjøl scrolle opp og dekke til for å se forskjellen og velge hva du liker etter å ha sett bildet i et smalt panoramaformat - et format jeg er litt svak for. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Herlig lys og farger, Jimmy. men blikket havner lett litt for høyt med så mye himmel slik at det som ER selve bildet - nemlig solnedgangen ute i horisonten kommer litt i bakleksa. Ikke alle liker det når jeg vil kutte i himmelen, men her kan du jo sjøl scrolle opp og dekke til for å se forskjellen og velge hva du liker etter å ha sett bildet i et smalt panoramaformat - et format jeg er litt svak for. Roar Takk for komentaren. Jeg er enig med deg om å kutte litt både opp og ned, men jeg tenkt at kanskje ikke blei bra hvis jeg miste blå himmel og stille vannen, skal prøv det i værtfall. ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hei, Jimmyag. Flott kveldsbilde, med nydelige farger på himmelen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg