AfterGlow Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ny studie avslører at de to hovedleirene har ulike personligheter.– iPhone-eiere er mer opptatt av status enn Android-eiere Lenke til kommentar
Populært innlegg tommyb Skrevet 24. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2016 "avslører"... :-D 11 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ikke mye status i å ha en mobil som millioner andre også har da men 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 24. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2016 Jeg håper mitt studium som avslører at vann er vått kommer i nyhetene. 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ikke mye status i å ha en mobil som millioner andre også har da men Helt riktig. "Alle" har iPhone idag. Selv jeg som ikke er statusjeger. Jeg vil bare ha noe som virker. Dessuten får jeg en sånn "Lego Duplo" følelse av Android. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Disser du Duplo? Vær forsiktig nå Tom. 7 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Shitstorm in 3-2-1... 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ikke mye status i å ha en mobil som millioner andre også har da men Helt riktig. "Alle" har iPhone idag. Selv jeg som ikke er statusjeger. Jeg vil bare ha noe som virker. Dessuten får jeg en sånn "Lego Duplo" følelse av Android. Nøyaktig derfor jeg gikk fra iPhone til Android. Har aldri hatt mer problemer enn med iPhone.... Men jeg har vel bare vært uheldig med mine iPhones (har hatt 2 forskjellige)... 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hopperesque Skrevet 24. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Fikk en kommentar fra en kvinnelig kollega en gang hvorfor jeg ikke brukte iPhone. Hun er av det veldig snobbete slaget med Mulberry-veske til 20k+. iPhone er en dametelefon, svarte jeg. Har for øvrig både iPad Air og Apple TV. Helt greie produkter, som vekker null følelser. Kommer nok aldri til å forstå meg på Apple-fanatikere. Endret 24. november 2016 av tlwrtpmc 10 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Selv om man skal ta slike studier med en klype salt, føler jeg at det er litt sannhet i dette. Selv er jeg en Samsung-fantast og kommer aldri til å gå til innkjøp av en iPhone, nettopp pga dette hysteriet. Nå er jeg jo fornøyd med Samsung-telefonene jeg har eid de siste årene, men skal innrømme at kanskje 10-20% av valget mitt for Samsung er pga at jeg ikke vil assosiere meg med disse hysteriske apple-fanatikerne som bevisst prakker ned på andre fordi de ikke eier disse produktene. iPhone er en bra telefon med genial og enkel brukergrensesnitt, ikke misforstå meg på det. Men for min del er det no-go. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Sikkert derfor jeg kjører KIA... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Sikkert derfor jeg kjører KIA... Som bilentusiast hadde jeg aldri kjøpt en KIA 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Man ser jo fort at mange av Apple-brukerne kan særdeles lite om faktisk teknologi og hvordan ting skal brukes, de vil bare ha noe enkelt og gidder ikke sette seg inn i ting det minste. Litt synd da slike vil holde tilbake teknologi. Også tragisk hvor overpriset iphone sine telefoner er, er jo bare noe billig greier laget i Kina av barn stengt inne på en fabrikk 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Vår KIA ble levert med Apple-kabel som standard. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Man ser jo fort at mange av Apple-brukerne kan særdeles lite om faktisk teknologi og hvordan ting skal brukes, de vil bare ha noe enkelt og gidder ikke sette seg inn i ting det minste. Litt synd da slike vil holde tilbake teknologi. Også tragisk hvor overpriset iphone sine telefoner er, er jo bare noe billig greier laget i Kina av barn stengt inne på en fabrikk Det er rett og slett merket som selger, som alt annet populær, pga. status. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Vår KIA ble levert med Apple-kabel som standard. Min også. Men den er så gammel nå at pluggen passer bare i en iPhone 4S... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 KIA sportage er heller ikke noen eksklusiv bil. Selgeren er venninne av bonusdatteren min, og jeg sender bilde til henne hver gang det står tre eller flere sportager på samme p-plass. Rekorden er fire sportager på rad! Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ikke mye status i å ha en mobil som millioner andre også har da men Helt riktig. "Alle" har iPhone idag. Selv jeg som ikke er statusjeger. Jeg vil bare ha noe som virker. Dessuten får jeg en sånn "Lego Duplo" følelse av Android. Jeg har masse Duplo. Orker ikke Lego Technic, får så Duplo-følelse av det... 1 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 er jo bare noe billig greier laget i Kina av av barn stengt inne på en fabrikk Vet du ikke bedre, eller lyver du bevisst? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 http://www.businessinsider.com/apple-child-labor-2012-1?r=US&IR=T&IR=T 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg