Gjest Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Hei, jeg har bachelor i økonomi og administrasjon fra BI Oslo. Skal starte på master i økonomi og administrasjon til neste år, men usikker om hvor jeg skal starte. Har 3,9 i GPA, så hadde kommer lett inn i BI, men ønsker neppe å betale 90 000 kr per år for toårig masterstudiet, i tillegg kommer andre kostnader. Så valget står mellom HIOA og NMBU. Har hørt mye bra om mastergrad i økonomi fra NMBU. Master i økonomi og administrasjon på HIOA er vel relativt ny? Det kom for 3-4 år siden hvis ikke jeg tar feil. Så hvor hadde dere (som går enten økonomiretning på HIOA/NMBU eller kjenner noen som går der) anbefalt meg ta master? ? Endret 24. november 2016 av Gjest Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hei, jeg har bachelor i økonomi og administrasjon fra BI Oslo. Skal starte på master i økonomi og administrasjon til neste år, men usikker om hvor jeg skal starte. Har 3,9 i GPA, så hadde kommer lett inn i BI, men ønsker neppe å betale 90 000 kr per år for toårig masterstudiet, i tillegg kommer andre kostnader. Så valget står mellom HIOA og NMBU. Har hørt mye bra om mastergrad i økonomi fra NMBU. Master i økonomi og administrasjon er vel relativt ny? Det kom for 3-4 år siden hvis ikke jeg tar feil. Så hvor hadde dere (som går enten økonomiretning på HIOA/NMBU eller kjenner noen som går der) anbefalt meg ta master? Kommer du ikke direkte inn på NHH, så er min klare anbefaling å ta master på BI Nydalen. Dette begrunnes i at begge institusjoner er anerkjent internasjonalt sett, samt at arbeidsgivere vet hva de kan forvente seg av studentene fra disse skolene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå