Ragnar Skj Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Velfødd "svenske" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hei, Ragnar. Blåmeiser er noe av det mest sjarmerende som dukker opp på fórplassen, - aktive, vennlige og med broderfolkets farger i fjærdrakten. Blåmeisen på bildet har fin positur, og skarpheten er god." Jeg synes kanskje at fargene går i en anelse gulgrønt, og vil anbefale å "gå en ekstra omgang" med verktøyene fargebalanse og kulør / metning, - da tror jeg at resultatet vil bli enda bedre ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Flott bilde her også Ragnar. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Hei, Ragnar. Blåmeiser er noe av det mest sjarmerende som dukker opp på fórplassen, - aktive, vennlige og med broderfolkets farger i fjærdrakten. Blåmeisen på bildet har fin positur, og skarpheten er god." Jeg synes kanskje at fargene går i en anelse gulgrønt, og vil anbefale å "gå en ekstra omgang" med verktøyene fargebalanse og kulør / metning, - da tror jeg at resultatet vil bli enda bedre ! M v h Albert. Takk for fyldig og konstruktiv kommentar Albert. Tenkte ikke så mye på fargemetning/temperatur da jeg la ut bildet. Uheldig innstiling i kamera får ta skylden, noe fotograf burde ha sett. Har lagt ut en V2 som retter opp det meste. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Flott bilde her også Ragnar. Takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hei igjen, Ragnar. Versjon 2 er blitt realistisk i fargene, og bildet er nå riktig fint ! M v h Albert. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hej Ragnar..fint fugle billede tror også jeg tager v2 der er farverne ikke så voldsomme mvh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 V2 for meg - bra fokus på denne! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hei Ragnar. Et fint bilde av Svensken, og enig om versjon 2 Hilsen Fuglevennen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Ja, det er visst bedre tider der borte nå så svenskene drar hjem igjen. Vi får imidlertid håpe at disse ikke drar. Her har jeg egentlig sansen for begge versjoner så ser ingen grunn til å velge. Je tæger båe. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Hej Ragnar..fint fugle billede tror også jeg tager v2 der er farverne ikke så voldsomme mvh Suss Hei Sussss, og takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Hei igjen, Ragnar. Versjon 2 er blitt realistisk i fargene, og bildet er nå riktig fint ! M v h Albert. Det hjalp det Albert, takk for ditt gode forslag til justering. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 V2 for meg - bra fokus på denne! Mvh Gunnar Takk for kommentaren Gunnar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Hei Ragnar. Et fint bilde av Svensken, og enig om versjon 2 Hilsen Fuglevennen Leif Takker Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Ja, det er visst bedre tider der borte nå så svenskene drar hjem igjen. Vi får imidlertid håpe at disse ikke drar. Her har jeg egentlig sansen for begge versjoner så ser ingen grunn til å velge. Je tæger båe. Roar Fuglesvenskene har så gode kår her i Norge så jeg tror disse blir. Takker for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hei Ragnar. Et fint bilde av Svensken, og enig om versjon 2 Hilsen Fuglevennen Leif Takker Leif ! Skj Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Ett meget fint artsbilde av "Svensken". Foretrekker nok V2 med naturlig koloritt. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Fugler er i skuddet for tiden og du har tatt et blinkskudd av denne nysgjerrige blåmeisen . Øyenkontakten med fotografen synes å være tilstede . V2 ble en klar forbedring av hvitbalansen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Ett meget fint artsbilde av "Svensken". Foretrekker nok V2 med naturlig koloritt. Mvh. Rolf Takker for din kommentar Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Fugler er i skuddet for tiden og du har tatt et blinkskudd av denne nysgjerrige blåmeisen . Øyenkontakten med fotografen synes å være tilstede . V2 ble en klar forbedring av hvitbalansen . Mvh Alec Takk for din gode kommentar ! V2 er nok best slik du anfører. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg