Jon-d Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er ikke spesielle regler fra USA... De fleste ting er det ikke toll på, men koster varen over NOK 200 (porto er ikke med i de 200) så må du betale moms (24%) på det du kjøper for å få det inn i landet, eller for å få pakken ut fra posten. I tillegg skal posten ha gebyr for å holde igjen pakka. Blir billigere om du betaler momsen selv på nett isteden for at posten skal behandle saken. Du kan lese mer på sidene til tollvesenet: http://www.toll.no/ Der kan du også registrere deg for å kunne fortolle selv. (varer mellom 200 - 1000) Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Asså lurer på om jeg skal bestille fra play nå ganske snart. 2cd`er og 1 Dvd, det kommer totalt på 369kr. Får jeg det gebyr greiene da? Kan di sende det i flere pakker ? Vil være sikker på at jeg ikke får noe ekstra greier, så det plutselig ikke blir veldig dyrt Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dette må da være nevnt 100 ganger før. Play.com sender alle ting i separate pakker! Verdien på hver vare for seg må ikke overstige 200 kr for å unngå moms i Norge Lenke til kommentar
MisTaH Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ja! min bror handler ofte der og d går bare bra det! tar ikke lengere enn ett par dager heller! snedi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå