DaRe_deVIl Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det er jo helt genialt med fri frakt.. de selger jo masse mer da.. vis f.eks mpx hadde begynt med det hadde de tatt alle (nesten) kundene til komplett.. PS : Har ikke noe i mot komplett, handler like mye der som på mpx, det var bare ett exempel Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jau. en kompis bruker å handle dvd'er der, og han er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jeg har også hørt at hvis du bestiller flere filmer der så sender de de i separate pakker, slik at du hele tiden vil komme under 200-kr-tollgrensen... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jeg kjøpte en 30 DVD'er derfra for litt siden. Egentlig så var Ringenes Herre Extended Edition over 200 kr grensen, men det gikk bra! Utrolig bra side! Har de absolutt laveste prisene jeg har sett på DVD og CD'er! Favoritten min! Endret 29. november 2003 av Solid Snake Lenke til kommentar
darker Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 play.com er en av de beste nettbutikkene jeg har vært borti. De er utrolig rimelige, raske, og veldig behjelpelige de få gangene noe blir borte i posten. Eneste negative er at siden dvd'ene er så billig så bruker jeg alltid mye mer enn det jeg egentlig hadde tenkt til. en 50 lapp her og en 50 lapp der blir fort en 1000 lapp merkelig nok Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det er ingenting som heter fri frakt! Det er innbakt i prisen - alltid. Skulle MPX, eller noen andre databutikker innføre fri frakt hadde de ganske enkelt måtte legge på noen prosenter på prisen vi i dag er vant med. Skulle man ha en liten sak, selvfølgelig lønnsomt for deg som kunde. Skal man derimot ha varer for noen (ti)tusen kroner hadde det blitt dyrt.. Da hadde det heller vært bedre om databutikkene hadde fått bedre avtaler med posten, og flere fraktrater utregnet etter vekten på pakken. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 klart... men det er jo billig likevell Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Noen som har kjøpt PS2 spill derifra? har lyst på true crimes, men koster 350kr... går dette uten å fortolles? Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg har også hørt at hvis du bestiller flere filmer der så sender de de i separate pakker, slik at du hele tiden vil komme under 200-kr-tollgrensen... kjøpte for nettopp diablo2 + expansion pack til samme spill, samtidig betalte 7,99 pund for hver, de kom alikevel i 2 separate pakker.... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Det tar en liten stund før varene kommer til Norge da. Endret 30. november 2003 av Solid Snake Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 FYI: www.dvdsoon.com er en god del billigere enn play. Dessverre har de ikke spill. Nye DVD'er ligger på 135-140 kroner... Sone 1 da, ettersom de holder til i Canada. Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Play.com er en utolig bra butikk, har handlet 60-70% av hele min DVD-samling (omtrent 150 DVD'er) derfra, og har aldri hatt noen problemer. Alle priser er inkl. porto ja (den er innbakt i prisen), noe som gjør det enkelt og oversiktig å handle. Det tar en liten stund før varene kommer til Norge da. Butikken ligger vel i england, men så lenge varene er på lager tar det ikke lenger enn 4-5 dager før de ligger i postkassa. Har i allefall ikke tatt noe lenger for meg. kjøpte for nettopp diablo2 + expansion pack til samme spill, samtidigbetalte 7,99 pund for hver, de kom alikevel i 2 separate pakker.... Alle, ALLE ting kommer i separate pakker derfra.. ihvertfall aldri sett noe annet har lyst på true crimes, men koster 350kr... går dette uten å fortolles? Er jo over 200 kroners grensa, så det må sannsynligvis fortolles. Forøvrig kan du jo gjøre dette over internett nå da - Toll.no. Eneste negative erfaringer jeg har med butikken er at det kan være vanskelig å få kontakt med folk der borte via e-mail... Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg, imidlertid, har _IKKE_ god erfaring med play.com. Bestilte 2 stk DVDer for nesten 2 måneder siden på billigsalg. Beløpet ble trukket fra konto dagen etter, og forventet da å få pakken i løpet av 1 uke. Etter 3 uker hadde jeg enda ikke hørt noe, og tok kontakt pr epost. Joda, de beklaget opp og ned og lovte å sende en replacement. Eneste jeg måtte love var å levere tilbake den opprinnelige leveransen hvis den dukket opp. Men etter nye 4 uker med venting har erstatningspakken enda ikke dukket opp. Så nå har jeg sendt enda en epost, og sagt at enten sørger de for å levere pakken ASAP eller så betaler de tilbake beløpet de skylder meg. Og vet du hva? Det er stille som i graven fra play.com - og jeg regner med det vil fortsette med det. Dette er første gang jeg har handlet med visa på nettet, og utfra "totalopplevelsen" så langt blir det nok mest sannsynlig den siste også. Synd :-( Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kan du ikke ringe dem da? Handler selv masse fra play (musikk, dvd`er) Fått alt i selv innen 3-5 dager. Eneste feil jeg har fått skulle bestille en special edition cd. Skulle være 2 cd`er, fikk 1. Mailet dem fikk beskjed om å sende den til en adresse i europa. Gadd ikke det cd`en var tross alt så billig. Ikke gi opp. Stå på krava. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vel, får du ikke varene så går du til visa og klager, da får du orden. Visa kan ikek leve med slike ting. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Det er ingenting som heter fri frakt! Det er innbakt i prisen - alltid. Skulle MPX, eller noen andre databutikker innføre fri frakt hadde de ganske enkelt måtte legge på noen prosenter på prisen vi i dag er vant med. Skulle man ha en liten sak, selvfølgelig lønnsomt for deg som kunde. Skal man derimot ha varer for noen (ti)tusen kroner hadde det blitt dyrt..Da hadde det heller vært bedre om databutikkene hadde fått bedre avtaler med posten, og flere fraktrater utregnet etter vekten på pakken. Om det er så så kan du da si meg hvordan de kan selge en orginal dvd plate for knappe 50 kr (3,99£) og faktisk TJENE noe på det? Det går rett og slett ikke ann for frakten koster i seg selv minst 35 kr der jeg har sendt noe tilbake til England, og kan da si at med 15 kr profitt er det ikke noe å tjene på dette i følge din teori *skrivefeil* Endret 30. november 2003 av Slabbedasken Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 VISA NORGE - BRUKERSTEDSERVICE tlf: 81500550 Ring dit Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er ingenting som heter fri frakt! Det er innbakt i prisen - alltid. Skulle MPX, eller noen andre databutikker innføre fri frakt hadde de ganske enkelt måtte legge på noen prosenter på prisen vi i dag er vant med. Skulle man ha en liten sak, selvfølgelig lønnsomt for deg som kunde. Skal man derimot ha varer for noen (ti)tusen kroner hadde det blitt dyrt..Da hadde det heller vært bedre om databutikkene hadde fått bedre avtaler med posten, og flere fraktrater utregnet etter vekten på pakken. Om det er så så kan du da si meg hvordan de kan selge en orginal dvd plate for knappe 50 kr (3,99£) og faktisk TJENE noe på det? Det går rett og slett ikke ann for frakten koster i seg selv minst 35 kr der jeg har sendt noe tilbake til England, og kan da si at med 15 kr profitt er det ikke noe å tjene på dette i følge din teori *skrivefeil* Pass deg så jeg ikke nominerer innlegget ditt for gullkorn. Forretningsdrift er nok en smule mer omfattende en din opplevelse av og sende noe i posten til England. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Play.com ligger IKKE i England, men på øya Jersey. Der har de skattefritak på det meste og det eneste man betaler skatt på er Inntektsskatt. Tror grunnen til at de har frakt inkludert i pris (gratis frakt) er at de skal få lettere skatteregler uten at jeg kjenner skattesystemet på Jersey så bra. (Det er en grunn til at man ikke har lov å flytte dit uten å stå på venteliste i 20 år, og da har man vel knapt sjanse). Tror også de opererer med momsfrihet på alt der, dermed er en butikk på øya gullverdt siden de kan kjøpe inn utrolig billige dvder og selge de til en pris som er konkurranseverdige og likevel tjene mye pr film. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvor mye er det det koster å fortolle saker og ting fra USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå