Mr. President™ Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Zlatan scorer fra bak mål, men ikke rett foran. Tenkte å si det samme lol. Siden det telles som selvmål så lurer jeg på om han får assist eller noe sånt på den? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Zlatan scorer fra bak mål, men ikke rett foran. Tenkte å si det samme lol. Siden det telles som selvmål så lurer jeg på om han får assist eller noe sånt på den? nope selv om han burde det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Det målet der er blant våre beste den sesongen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Veldig god kamp i dag. Mye bra enkeltprestasjoner, men mest av alt veldig bra kollektivt gjennomført! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Bra kamp, håper vi klarer å ta med dette spillet til PL. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hvis Mkhi kan begynne å prestere slikt i PL asap så burde vi lett klare å score flere mål. Helt klart en viktig brikke. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Miki startet bra i 1. falt av de siste 15, men leverte årsbeste i 2. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Skal faen meg ha Mikke fra start i helgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå