Den Røde Tsar Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det bør ende på skafottet, men de virkelig fete revolusjonenes dager er forbi... Sex før ekteskapet? Det er noe kristendommen mener ja...Vil ikke si alle må følge en religion...Dessuten, å være rasist er en synd... Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 «I am convinced that the best – the only – strategy to isolate and defeat terrorism is by respecting human rights, fostering social justice, enhancing democracy and up-holding the primacy of the rule of law.» Sergio Vieira de Mello, tidligere FNs Høykommisjonær for menneskerettigheter, oktober 2002, drept i terroranslag i Bagdad i august 2003. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Den andre måten er å sende inn enorme troppekonsentrasjoner, sperre grensene hermetisk, henge alle slektninger av kjente "terrorister" offentlig, skyte hundre for hver av "våre" de dreper, svi av landsbyer, tvangsflytte folkegrupper, forby språk og generelt opptre så brutalt av befolkningen "terroristene" springer ut av kues til underkastelse. F.eks slik det var ganske vanlig for 2000 år siden. F.eks slik det ble forsøkt i Yugoslavia, Tjekkoslovakia og Polen under siste verdenskrig. Jeg vet ikke med dere andre, men jeg foretrekker Sofokles metode ovenfor, selv om den jeg beskrev også funker... Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 One of the most worrying developments has been the systematic killing of aid workers, now totaling 15. Colonel Mike Griffiths, the commander of the British troops in Afghanistan, told The Independent: "There is no doubt. There are now indications of methodology transfer from Iraq. Some of the things we have seen in Iraq, we are beginning to see here." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå