hekomo Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg kan ikke gå god for tittelen, men det er ganske spektakulære opplysninger som kommer frem her. BOOM!!! Proof Podesta Brothers Kidnapped Madeleine McCann in Portugal https://youtu.be/JUuy88igJcI Her er Tony Podesta i 2003, samme år som McCann forsvant: https://www2.gwu.edu/~action/2004/lieberman/lieb031103tp.jpg Legg merke til det svarte håret. Man må jo være en spesiell type idiot for å bruke et bilde fra 2016 for å sammenligne med en fantomtegning fra tidlig på 2000-tallet. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg kan ikke gå god for tittelen, men det er ganske spektakulære opplysninger som kommer frem her. BOOM!!! Proof Podesta Brothers Kidnapped Madeleine McCann in Portugal <propagandasøppel> Også var det å huske og sette på seg det berømte bullshit-filteret hver morgen da, siden med det montert riktig så hadde du avskrevet slikt vås som dette lenge før du linket det videre (selv om du riktig nok ikke kunne gå god for det, hvem kan vel det). 2 Lenke til kommentar
clink Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Jeg kan ikke gå god for tittelen, men det er ganske spektakulære opplysninger som kommer frem her. BOOM!!! Proof Podesta Brothers Kidnapped Madeleine McCann in Portugal https://youtu.be/JUuy88igJcI Her er Tony Podesta i 2003, samme år som McCann forsvant: https://www2.gwu.edu/~action/2004/lieberman/lieb031103tp.jpg Legg merke til det svarte håret. Man må jo være en spesiell type idiot for å bruke et bilde fra 2016 for å sammenligne med en fantomtegning fra tidlig på 2000-tallet. Vel. Madeleine forsvant 2007 og meg bekjent er ikke det tidlig på 2000-tallet. Og en fantomtegning kan ha store svakheter hva kontrast og nyanser gjelder, og bilder like så, fordi det avhenger av lyssetting og hvordan bildet er eksponert. En idiot er en som er skråsikker og avfeier ting som kanskje er feil. Dette er en sak som store deler av verden nå er opptatt av, mens (corporate) media er ganske stille. Det i seg selv bør få noen alarmer til å ringe. Endret 29. november 2016 av clink Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) En idiot er en som er skråsikker og avfeier ting som kanskje er feil. Dette er en sak som store deler av verden nå er opptatt av, mens (corporate) media er ganske stille. Det i seg selv bør få noen alarmer til å ringe. Ja, selvsagt. Nyhetsformidlere er ikke spesielt opptatt av det, for de har alle som vanlig gått sammen igjen for å konspirere mot ett eller annet. Men en velkjent skrotnisse av en konsparanoia-gjøk, har selvsagt svaret og er ytterst troverdig. Endret 29. november 2016 av Vice 4 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Main stream media kommer også med "fake news", men det største er jo vinklingen. Jeg så nettopp en muslim som snakket om diskriminering i Trumps amerika. Slike ting er jo åpenbart idiotisk. Obama er president i USA, ikke Trump. Betviler ikke diskriminering, men å skylde det på Trump er jo i kategorien "fake news". Så en bruker som postet et meme, som ble plukket opp av en et nettsted senere der noen skrev en artikkel om at Trump supportere er antisemittister. Brukeren som postet den var en jødisk Isrealsk-Amerikaner. Samtidig har du ting som dette, der folk mener at Clinton har en pedofiliring, og at det er sant, men at media ikke dekker det, fordi de er Clintons venner. Ingenting av dette kommer jo i store aviser eller nyhetskanaler. Likevel, selv om media ikke rapporterer noe som er direkte feil, så rapporterer de langt ifra hele sannheten. Det er propaganda-stil reportasjer. Eksempelvis under et Trump rally der de viste at politi brutalt arresterte en person som protesterte mot Trump. Før det hadde han satt fyr på Trump merchandise og hev brennende gjenstander på folk som gikk forbi. Den delen ble altså ikke vist. Jeg tror ikke så mye på at de er kjøpt og betalt, men folk som jobber i avisene ligger rett og slett mye mer til venstre politisk. De rapporterer utifra sin egen mening. Og de fleste som jobber i aviser stemmer Clinton. Washington DC er jo 94% demokrater. Snakk om en hovedstad som ikke representerer landet i det hele tatt. Så når Washington Post skriver noe, så er tilnærmet 100% av ansatte demokrat-velgere. Så har du jo recounten nå da. Jill Stein fra et parti som ikke fikk noen stemmer vil telle på nytt. Altså proxy omtelling fra demokratene. Hun samler inn penger fra folk til noe som aldri kommer til å skje. Hun misset og deadlinen for Pennsylvania, så nå vinner Trump uansett. Det er ingen omtelling i NH der Hillary vant med 3500 stemmer, men der Trump vinner med 70.000 derimot. Tror ingen her kan benekte at media hadde overfalt Trump og alle som stemmer på han om situasjonen hadde vært omvendt. Hillary innrømmet tap, snakket om at du må godta valgresultat osv. Nå mener hun russere hacket valglokalene i tilfeldigvis de 3 statene som er akkurat nok for at Hillary vinner, og Trump vant med minst margin. Jill Stein samlet inn mer penger til recount enn valgkampanjen sin. Penger som nå altså ikke blir brukt, siden hun misset deadlinen. Så nå har hun masse penger til overs, som faktisk stemmer med det Trump sa. Så etter å ha katastrofalt feilet å dekke valget i USA med 90%-95% prediction, så fortsetter media anti-Trump, pro-Hillary. Begynner å skylde på "fake news" og Russland som årsaker til at Trump vant. Det er ikke skikkelig journalistikk. De prøver ikke å finne de virkelige grunnene til at Trump vant. Tvert imot de ødelegger all tillit fra folk som stemte Trump, som fikk nesten 50% av stemmene i valget. De stoler ikke på at media rapporterer riktig lenger, og det er forståelig. Så begge sider i denne valgkampen har kommet med fake news, og påstander osv mot hverandre. Folk på venstresiden er like diskriminerende som høyresiden. Det å kalle folk rasister, homofober, "white supremacist" osv er rasisme. Om du sier hvite menn er rasister er det like rasistisk som å si at svarte er kriminelle. Hvite menn med lav utdanning blir diskriminert i stor grad i media osv og alle blir satt i en gruppe. Og på høyre siden har du folk som er rasister og ikke liker folk som ikke er hvite osv. Og så har du media da som har rapportert fra den ene halvdelen av befolkningen sitt synspunkt, og nekter å innse det. Det eneste de har oppnådd er økt splittelse. Folk på venstresiden har bidratt til økt rasisme og diskriminering når de prøver å minke det, på grunn av manglende forståelse. Tillit til media, valgene, politikere og systemet er kraftig svekket. Hvis folk tror det er ille at Trump ble valgt, så tror jeg de tar feil. Det er valgkampen som har virkelig gjort ting ille i USA. Og begge sider er like skyldige i det. Og begge sider skylder på den andre siden. Og begge sider har ekstremister. (Husk en høyre-ekstremist hater kun 20%-30% av befolkningen, en feminist-ekstremist hater 50% ). Og jeg forstår ikke hvordan folk kan dømme Trump før han har blitt president. Han snakket jo ikke noe om politikk i hele valgkampen, så vi vet ikke så mye av hva han vil gjøre engang. Vi vet derimot at denne splittelsen i USA er farlig, og vi burde se her til lands, og Europa også for å hindre at det skjer her også. Kan ikke se vekk ifra at vi får lignende forhold her i Europa. Så jeg tror det er viktig for oss å se til USA og passe på at vi aldri nærmer oss det de har der nå. Og da snakker jeg ikke om Trump/Hillary. 2 Lenke til kommentar
clink Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 (endret) En idiot er en som er skråsikker og avfeier ting som kanskje er feil. Dette er en sak som store deler av verden nå er opptatt av, mens (corporate) media er ganske stille. Det i seg selv bør få noen alarmer til å ringe. Ja, selvsagt. Nyhetsformidlere er ikke spesielt opptatt av det, for de har alle som vanlig gått sammen igjen for å konspirere mot ett eller annet. Men en velkjent skrotnisse av en konsparanoia-gjøk, har selvsagt svaret og er ytterst troverdig. Glem meg i den store sammenhengen - ingen vits. Antar du mente meg med Skrotnisse. Forklar hvorfor mainstream media så langt jeg har sett ikke har nevnt et ord om at Hillary/Podesta-saken handler om child-trafficking og pedofilmiljø. Hvorfor har ingen av dem en gang nevnt at nettet nå oversvømmes av dette temaet, som nå også omhandler Podesta-brødrene mange tegn på koblinger til Madeleine-forsvinningen. Om de folka ikke har svin på skauen, så vil det forundre meg sterkt. Journalistene må vrenge seg av irritasjon for ikke å få lov til å skrive om dette. Mediene skriver om all mulig annen dritt, bagateller og idiot-temaer, så hvorfor ikke om dette. De var så vidt innom fake news nylig, men det forsvant fort. Ikke forsøk å si at mainstream media er for seriøse til å nevne dette. Da ler jeg nemlig. Nyhetsformidlere....ekkokamre, for det meste uten kunnskap om annet enn å repetere, men dette holder de fullstendig kjeft om. Helt kjeft. De later bare som at Hillary-saken handler om noen mailer på feil server. Da ser man hvor løgnaktig den driten er. Men det er bra det kommer frem og det er mange som ser det. Mainstream-media løgnapparatet er på vei utenfor stupet. Endret 29. november 2016 av clink 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Glem meg i den store sammenhengen - ingen vits. Antar du mente meg med Skrotnisse.Skrotnisse og gjøk var rettet mot tufsen som driver "infowars": "Alex Jones". 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Vel. Madeleine forsvant 2007 og meg bekjent er ikke det tidlig på 2000-tallet. Og en fantomtegning kan ha store svakheter hva kontrast og nyanser gjelder, og bilder like så, fordi det avhenger av lyssetting og hvordan bildet er eksponert. En idiot er en som er skråsikker og avfeier ting som kanskje er feil. Dette er en sak som store deler av verden nå er opptatt av, mens (corporate) media er ganske stille. Det i seg selv bør få noen alarmer til å ringe. Ok, hun forsvant fire år senere enn jeg husket. Det er fortsatt nesten ti år siden fantomtegningene ble laget. Store deler av verden er ikke opptatt av dette. Det er bare et fåtall fanatikere. Endret 25. desember 2016 av Larzen_91 Fjernet sitatpyramide. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Store deler av verden klarer å legge sammen to og to og skjønner at dette er noe piss 4chan har funnet på for å fucke med TS og hans religiøse meningsfeller. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Hvem trenger bevis, når du kan lage ditt eget? Noen ser e-mailer med tekst, andre ser et blank området med masse potensiale for bevis for hva som helst Lenke til kommentar
clink Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Saken om Podesta-bros, Hillary og Clinton-systemet er over alt. Alle store diskusjonsforumer har minst en stor tråd om saken og søk viser lassevis med artikler over alt, i alle nettsamfunn. http://www.abeldanger.net/2016/11/podestas-pizza-and-pedophiles-baphomet.html Endret 30. november 2016 av clink Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Saken om Podesta-bros, Hillary og Clinton-systemet er over alt. Alle store diskusjonsforumer har minst en stor tråd om saken og søk viser lassevis med artikler over alt, i alle nettsamfunn. http://www.abeldanger.net/2016/11/podestas-pizza-and-pedophiles-baphomet.html Jepp, du er ikke den eneste som er dum. 7 Lenke til kommentar
clink Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Saken om Podesta-bros, Hillary og Clinton-systemet er over alt. Alle store diskusjonsforumer har minst en stor tråd om saken og søk viser lassevis med artikler over alt, i alle nettsamfunn. http://www.abeldanger.net/2016/11/podestas-pizza-and-pedophiles-baphomet.html Jepp, du er ikke den eneste som er dum. Skjønner at jeg trigger noen "nerver" når du tyr til den slags lavmål. En masse dritt om eliten lekker ut, men de som vanligvis kontrollerer propagandaen får ikke være med å leke. Man kan fryde seg over mindre. Sett denne? Endret 30. november 2016 av clink Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Mye av dritten ser ut til å være basert på en rimelig heftig overfortolkning av pizza. Det er faktisk mulig å bruke ordet pizza bare om matretten pizza.... AtW Lenke til kommentar
clink Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Mye av dritten ser ut til å være basert på en rimelig heftig overfortolkning av pizza. Det er faktisk mulig å bruke ordet pizza bare om matretten pizza.... AtW Niks, du har åpenbart ikke sjekket ut noe selv. Videoen i mitt forrige innlegg forklarer det enkelt og greit at du tar feil. Det er store berg av "sammentreff" og åpenbart et miljø som nå må røykes ut. Egentlig røyker de ut seg selv, for de ser ikke ut til å forsøke å skjule sin hobby særlig godt. Nå som saken eksploderer alle andre steder enn i mainstream media, så går ting sin gang. Dette vil bli kjent. Endret 30. november 2016 av clink Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Mye av dritten ser ut til å være basert på en rimelig heftig overfortolkning av pizza. Det er faktisk mulig å bruke ordet pizza bare om matretten pizza.... AtW Niks, du har åpenbart ikke sjekket ut noe selv. Videoen i mitt forrige innlegg forklarer det enkelt og greit at du tar feil. Det er store berg av "sammentreff" og åpenbart et miljø som nå må røykes ut. Egentlig røyker de ut seg selv, for de ser ikke ut til å forsøke å skjule sin hobby særlig godt. Nå som saken eksploderer alle andre steder enn i mainstream media, så går ting sin gang. Dette vil bli kjent. Videoen er full av sprøyt som er motbevist ved å bruke den revolusjonerende teknikken "sjekke om noe faktisk er sant" som mange journalister allerede har gjort. Herregud, til og med tegneserietegnere har tatt seg tid til å skrive hvor dum man må være for å tro på dette pisset! http://blog.dilbert.com/post/153821538056/about-pizzagate 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Dæven, der gikk koko-meteret mitt i stykker... 1 Lenke til kommentar
clink Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Videoen er full av sprøyt som er motbevist ved å bruke den revolusjonerende teknikken "sjekke om noe faktisk er sant" som mange journalister allerede har gjort. Herregud, til og med tegneserietegnere har tatt seg tid til å skrive hvor dum man må være for å tro på dette pisset! http://blog.dilbert.com/post/153821538056/about-pizzagate Ja, hvis Dilbert fanget opp saken så er det klart det klassifisert som piz...piss. Hvilke journalister snakker om? Kom med noen eksempler. Pizzagate / Child Trafficking / Podesta - Clintons / Wikileaks ... At Pizza/Podesta/Pedo-saken er "alle steder" er ingen overdrivelse. https://www.flashback.org/sok/pizzagate https://www.flashback.org/t2773907 http://forum.kvinneguiden.no/topic/1068312-pizza-gate/?page=2 http://vgd.no/kultur-og-fritid/ufo-og-alternative-teorier/tema/1833753/tittel/pizzagate/side/1 Værsågod, les deg i hjel: http://www.godlikeproductions.com/search.php?q=pizzagate Endret 30. november 2016 av clink Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Niks, du har åpenbart ikke sjekket ut noe selv. Videoen i mitt forrige innlegg forklarer det enkelt og greit at du tar feil. Det er store berg av "sammentreff" og åpenbart et miljø som nå må røykes ut. Egentlig røyker de ut seg selv, for de ser ikke ut til å forsøke å skjule sin hobby særlig godt. Hele konsparanoia kulturen bygger på ekstremt manglende kritisk evne og svært sviktende evner når det gjelder kildekritikk. Galskapen i "pizzagate" beskriver det ganske greit. Ventet bare på at "Pizzatullingen" skulle begynne å dra frem dollarsedler som "beviste" at Illuminati egentlig var bak det hele. 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Ja, hvis Dilbert fanget opp saken så er det klart det klassifisert som piz...piss. Hvis ikke Trump tar tak i denne saken når han blir president i januar, hva vil det i så fall bety? At han også er involvert? Men ingen tror vel seriøst på at Trump har tid til å være president ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå