ATWindsor Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Pizzagate er en ganske stor konspirasjon En trenger ikke låse seg fast i en tankegang som sier at enten er det stort, ellers så er det ingenting. Her finnes det et stort område imellom. En ganske komisk uttalelse fra noen som later som "det finnes pedofile" beviser pizzagate, og later som at folk som mener pizzagate er tull mener at det ikke forekommer overgrep, også blant folk med "gode stillinger". Det er du som forfekter et unyansert syn her. AtW Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 noen som (...) later som at folk som mener pizzagate er tull mener at det ikke forekommer overgrep, også blant folk med "gode stillinger". Da blir jeg misforstått. Det er mer slik at jeg må poste om slike saker her for å klare å ta inn selv at disse tingene foregår. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Så... alt man måtte snuble over av rusk på nettet hva angår pedofili, child trafficking, korrupsjon og annen kriminalitet som kan tenkes å ha forbindelse med personer innen politikk eller offentlige personer må postes i tråden: Clintons beskyttes av media - stygg kriminalitet formidles ikke ... for at det skal bli lettere å ta inn over seg at slike ting foregår, selv om det ikke har noe som helst med den tidligere presidentkandidaten eller medias påståtte beskyttelse av henne å gjøre. En må poste dette her for å ta det inn over seg? Da snakker vi tvangstanker. En skal høre mye før øra ramler av. Endret 14. februar 2017 av xRun 2 Lenke til kommentar
clink Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Her er et mildt sagt detaljert intervju-program om Cathy O Brian som skal være et Hillary-rape offer.Misbrukt av faren m/venner siden hun var liten.Jeg har hørt om dama før, men trodde ikke det fantes slike programmer. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Med antallet personer som har blitt linket til at skal være med i pizzagate her så er det en stor konspirasjon jo. Alltid morsomt med folk som skylder på/gir fortjeneste for noe etter at de nettopp har kommet til makten. Du fanger ikke en haug med pedofile på en uke. De har åpenbart vært etterforsket fra før av. Norwegian fikk tillatelse for sin irske del til å fly i USA, men det var ikke pga Obama eller Trump. Det var pga maktbytte. Sikkert mange andre og som gjør litt mer som de vil i et maktbytte, da alle er opptatt med noe annet, og ikke har styringen. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/5tzf6o/its_all_coming_together_clinton_the_middle_east/ Fortell meg at dette ikke er en stor konspirasjon...... Jeg mener det viser jo at politikere i USA i realiteten er korrupte, men det er jo ikke akkurat noe nytt. Eksempelvis Trumps utdanningsminister. Det hjelper å gi penger. Saudi-Arabia gir folk som Hillary penger. Hun vinner valgkampen og lar Saudi-Arabia være i fred, mens hun starter å bombe litt i Syria og Yemen for at Lockheed Martin skal selge mer våpen. Jeg tror slike ting er mer problematisk da, men folk er så oppsatt på at Hillary skal lede pedofiliring at det er alt de bruker tiden på. Korrupsjonsgreiene er jo faktisk reelt. Og lovlig, av en eller annen grunn. 1 Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Med antallet personer som har blitt linket til at skal være med i pizzagate her så er det en stor konspirasjon jo. Men dette blir jo som å si at enten har alle rett, eller så har ingen rett. Enten så er alle som noen noengang har nevnt impliserte i et stort plot, eller så er ingen av dem impliserte i noe som helst. Dette er ikke logisk. De har åpenbart vært etterforsket fra før av. Enig i det. Vi får se om arrestasjonene fortsetter i samme tempo. Hvis det fortsetter med at det blir arrestert like mange i måneden som det ble i året under Obama, så er det klart at noe har skjedd. ( Vet ikke om det er helt tilfeldig at det kom en boom nå, eller om de kreftene som var mest opptatt av å få tatt disse folkene har brukt tiden ekstra godt nå etter valget, i påvente av at Trump kom inn. Enig i at vi må se hva som skjer de neste månedene før jeg begynner å konkludere så skråsikkert om dette. ) Endret 14. februar 2017 av UglaSukk Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 En må poste dette her for å ta det inn over seg? Da snakker vi tvangstanker. En skal høre mye før øra ramler av. Jeg har ikke uttrykt meg klart nok. Det som tar tid å ta inn er ikke at det skjer pedofili. Det er at det flere steder finnes nettverk som er så mektige at de i praksis står over loven. I Belgia kommer det fram i tilfellet Dutroux. I England i Jimmy Saville saken. I USA i The Finders saken. Det er noe som ikke er fordøyd sånn på et blunk. Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 "Sir Edward Heath WAS a paedophile, says police chief: Astonishing claim is made that the former PM is guilty of vile crimes 'covered up by the Establishment." http://www.dailymail.co.uk/news/article-4238188/Sir-Edward-Heath-paedophile-says-police-chief.html Her forklarer advokat Michael Shrimpton for fire år siden at Ted Heath var pedofil og at Jimmy Saville var engasjert med å skaffe unger til ham. En av grunnene til at Saville aldri ble rørt. https://m.youtube.com/watch?v=QNelt33QP_8&feature=youtu.be På forhånd : Dette er ikke direkte knyttet til forhold i USA eller pizzagate. Det vil si, "pizzagate" har etterhvert transformert seg til å bli mer en eksplosjon av bevissthet rundt disse tingene generelt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 "Eksplosjon av bevissthet"? Rundt hva? At overgrep forekommer? Velkommen etter. AtW Lenke til kommentar
xRun Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Apropos pedofili. Milo Yiannopoulos ble "dis-invited" til CPAC (stort årlig republikansk stevne) denne uken, og bokutgivelsen hans kansellert av forlaget, etter pedofili-kommentarer hvor han antydet at incest mellom unge gutter og eldre menn kunne være et meningsfullt modningsrituale. Han har på sett og vis blitt en slags republikansk hushomse, men anses ikke like stueren lengre. http://www.cbsnews.com/news/milo-yiannopoulos-book-dangerous-has-been-cancelled/ https://www.theguardian.com/us-news/2017/feb/20/milo-yiannopoulos-denies-supporting-paedophilia-cpac-online-video https://www.nytimes.com/2017/02/20/us/politics/cpac-milo-yiannopoulos.html Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, det er jo tydeligvis greit å slenge noen brannfakler, sålenge det ikke går utover egne holdninger, forsåvidt greit å være uenig med folk, men når man støtter en person som operer som provokatør med lite saklige argument, så trekker jeg litt på smilebåndet av at man plutselig blir provosert selv. AtW Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 men når man støtter en person som operer som provokatør med lite saklige argument Var dette svar til posten over din? Hva er historien? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Samme karen som ble "dis-invited" ved ankomst Berkeley i starten av måneden. Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 "Eksplosjon av bevissthet"? Rundt hva? At overgrep forekommer? Velkommen etter. Nei, ikke rundt at det skjer. Men at det skjer i så stort omfang oppe i samfunnets "toppetasje", blant de mektigste. Og at disse folkene er mektige nok til å holde det "under teppet". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, han virker utifra de få vidoene jeg har sett litt Nina Karin Monsen-aktig, en person som får mye mer oppmerksomhet en kvaliteten på argumentasjonen tilsier, problemet er egentlig ikke at han slenger dritt, det er bare at så dårlig argumentasjon får mye oppmerksomhet. AtW Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Mer som at Trump supportere fant ut at de kunne sverte Clinton med pedofili, og så gikk folk mer inn på det, og så fant de ut at det er pedofili i verden, også blant folk med makt! Det er og litt merkelig å gå rundt å påstå alle er pedofile, for så å bli så fornærmet når noen kaller din yndling for pedofil. Og begynne med "skal vi snakke om ekte pedofile?" For så å dra frem bilder av Podesta og Weiner. Og andre som har hatt uttalelser om pedofili i samme retning som han fyren her. Som om det at det finnes andre pedofile gjør en annen pedofil mindre pedofil, ikke at jeg sier noen her er pedofile, for det finnes det ikke bevis for. Morsomt at begge sider snakker om "safe-space" når begge sider har dette. Og så snakker de om den andre siden som ikke tåler noen ting og blir fornærmet over det minste, for så å bli fornærmet over småting selv. Selvinnsikt er åpenbart i stor mangel. Uansett folk har seg selv å takke ville jeg nå sagt. I Europa så blir slike folk i større grad bare ignorert og kommer ikke på nyhetene, da de ikke er verdt å bruke tid på. De kan si hva de vil, men de fleste gidder hverken å bruke tid på å høre på dem eller bli fornærmet av dem. Hvis du dag etter dag skriver om slike folk, selv om det er negativt, så gir du dem bare mer og mer oppmerksomhet. Endret 21. februar 2017 av TKongen Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Apropos pedofili. Milo Yiannopoulos ble "dis-invited" til CPAC (stort årlig republikansk stevne) denne uken, og bokutgivelsen hans kansellert av forlaget, etter pedofili-kommentarer hvor han antydet at incest mellom unge gutter og eldre menn kunne være et meningsfullt modningsrituale. Han har på sett og vis blitt en slags republikansk hushomse, men anses ikke like stueren lengre. http://www.cbsnews.com/news/milo-yiannopoulos-book-dangerous-has-been-cancelled/ https://www.theguardian.com/us-news/2017/feb/20/milo-yiannopoulos-denies-supporting-paedophilia-cpac-online-video https://www.nytimes.com/2017/02/20/us/politics/cpac-milo-yiannopoulos.html Godt å se at ord enda kan få konsekvenser.. om ikke annet. “No, no, no. You’re misunderstanding what pedophilia means,” Mr. Yiannopoulos says on the tape, in which he is talking to radio hosts in a video chat. “Pedophilia is not a sexual attraction to somebody 13 years old who is sexually mature. Pedophilia is attraction to children who have not reached puberty,” he adds, dismissing the fact that 13-year-olds are children. The notion of consent, he says, is “arbitrary and oppressive.” Jøje meg. Endret 21. februar 2017 av Thoto79 Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Mer som at Trump supportere fant ut at de kunne sverte Clinton med pedofili, og så gikk folk mer inn på det, og så fant de ut at det er pedofili i verden, også blant folk med makt! Blir ikke klok på om du snakker til meg. Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Vet ikke om dette holder vann. Infowars har en lang artikkel om hvordan Russland / Putin ga penger til Clinton Foundation og John Podesta, i bytte mot militær teknologi. "A NYT article from April 23, 2015 revealing how Clinton made military transfers to Russia." http://www.infowars.com/exclusive-russian-bank-docs-show-how-putin-laundered-money-to-hillary-podesta/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå