Gå til innhold

Clintons beskyttes av media - stygg kriminalitet formidles ikke

clink

Anbefalte innlegg

Å ødelegge offentlig eiendom i demonstrasjoner har jeg ikke noe sansen for, men at trump blir "mobbet" fordi folk ikke stiller opp? Buhu, cry me a river, jeg hadde kanskje hatt et fnugg av sympati om han ikke kontinuerlig oppførte seg som et rasshøl mot andre.

AtW

Det merkelige er at alle dere som fordømmer Trump, ser på Hillary som mye bedre - og er gretne og vantro fordi hun ikke vant.

Hillary Clinton er visst foreløpig ikke blitt anklaget for å være en mann, men Mrs. Obama har opplevd en del anklager på internett om å være en mann. Det sies at Amal, kona til George Clooney, egentlig er en mann. Og at det er et lureri som vises ved at navnet er Amal (a male). Har prøvd å se etter, men synes fortsatt at mange av de som blir anklaget, ser ut som kvinner. Melania Trump blir også anklaget for å være en mann.

Denne Amal kan muligens ligne litt på en mann, men det er vanskelig å si.

Endret av Porcius Festus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får inntrykk av at Trump faktisk blir mobbet. F.eks. var det ingen sangere som villle stille opp til hans innsettelses-seremoni.

Er det faktisk blitt til mobbing nå å velge å ikke stille opp for personer som oppfører seg som gedigne rasshøl?
Lenke til kommentar

Det finnes vel de som er litt forvirret og ikke forstår at amerikanere har valgfrihet hva de vil stille opp på. Det er også en del av ytringsfriheten, akkurat som Trumps frihet til å si "Grab'em by the p*ssy" og så bli valgt til president. Og dermed uteblir både Beyonce og en lang rekke andre som ikke er komfortabel med denslags.

Det er naturligvis deres sak hva de ønsker å stille opp på, og har lite med mobbing å gjøre.

Lenke til kommentar

Å ødelegge offentlig eiendom i demonstrasjoner har jeg ikke noe sansen for, men at trump blir "mobbet" fordi folk ikke stiller opp? Buhu, cry me a river, jeg hadde kanskje hatt et fnugg av sympati om han ikke kontinuerlig oppførte seg som et rasshøl mot andre.

AtW

Det merkelige er at alle dere som fordømmer Trump, ser på Hillary som mye bedre - og er gretne og vantro fordi hun ikke vant.

Jada, alle sammen, vi er alle en helt homogen gruppe som mener det samme om alt.

AtW

• Liker 5
Lenke til kommentar

Clintons har jo mange pinlige historier bak seg som ikke bare gikk på ord, men handlinger...

Selv om Monica Lewinsky kanskje deltok i et forhold en stund og syntes det var spennende, endte hun jo opp som et slags offer. Hun har vel enda ikke fått orden på livet sitt.

Og ofrene for Clinton-ekteparet er mange.

Yoko Ono har uttalt at hun hadde et forhold til Hillary på 70-tallet, og Hillary har i senere år tatt kontakt med lesbiske kjærester over usikrede telefonlinjer. Bare Google litt...

I forhold til dette ekteparet synes jeg ikke Trump fortjener så mye fordømmelse. Men det er ikke ideelt at han møter opp med to "koner" på innstiftelsesdagen som president. Vi kan jo ikke gå ut fra at dette er en konservativ mann som lever etter Bibelens bud!

Lenke til kommentar

Clintons har jo mange pinlige historier bak seg som ikke bare gikk på ord, men handlinger...

Selv om Monica Lewinsky kanskje deltok i et forhold en stund og syntes det var spennende, endte hun jo opp som et slags offer. Hun har vel enda ikke fått orden på livet sitt.

Og ofrene for Clinton-ekteparet er mange.

Yoko Ono har uttalt at hun hadde et forhold til Hillary på 70-tallet, og Hillary har i senere år tatt kontakt med lesbiske kjærester over usikrede telefonlinjer. Bare Google litt...

I forhold til dette ekteparet synes jeg ikke Trump fortjener så mye fordømmelse. Men det er ikke ideelt at han møter opp med to "koner" på innstiftelsesdagen som president. Vi kan jo ikke gå ut fra at dette er en konservativ mann som lever etter Bibelens bud!

Oisann, konsparanoia på sitt beste :) "Bare google litt", "jeg gidder ikke å finne fram youtube/reddit/4chan poster som "beviser" alt jeg sier, så det får du gjøre selv" :lol:
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Link:

Her sier en tidligere elskerinne at Bill og Hillary ikke deler soverom, og at Hillary har hatt lesbiske kjærester hele livet, og flere på slutten av nittitallet.

Det var mange som lurte på hvor nære Hillary og hennes medarbeider Huma Abedin var. (kvinne av muslimsk opphav?)

Det er mange kilder til at både Bill og Hillary tar for seg av diverse kvinnelige elskere, og at deres ekteskap lenge har vært å regne som en business-avtale.

http://ianundercover.com/2008/12/17/iuc-exclusive-iuc-exclusive-interview-with-hilary-clintons-ex-lesbian-lover/

https://fellowshipoftheminds.com/2016/04/01/former-miss-arkansas-hillary-clinton-is-a-lesbian-bill-wore-my-frilly-nighty/

Lenke til kommentar

Link:

Her sier en tidligere elskerinne at Bill og Hillary ikke deler soverom, og at Hillary har hatt lesbiske kjærester hele livet, og flere på slutten av nittitallet.

Det var mange som lurte på hvor nære Hillary og hennes medarbeider Huma Abedin var. (kvinne av muslimsk opphav?)

Det er mange kilder til at både Bill og Hillary tar for seg av diverse kvinnelige elskere, og at deres ekteskap lenge har vært å regne som en business-avtale.

http://ianundercover.com/2008/12/17/iuc-exclusive-iuc-exclusive-interview-with-hilary-clintons-ex-lesbian-lover/

https://fellowshipoftheminds.com/2016/04/01/former-miss-arkansas-hillary-clinton-is-a-lesbian-bill-wore-my-frilly-nighty/

Ok...har du faktiske kilder til konsparanoia oppkastet ditt? Eller har du fortsatt bare tulleblogger som "kilder" ? :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mrs. Obama har opplevd en del anklager på internett om å være en mann.

Her er avklaring på dette. Barndomsbilder.

https://m.youtube.com/watch?v=xwWqJJ2pu4c

Tilbake til pizzagate :

"Wednesday, an anonymous person posted a thread on Reddit's popular Q&A page, entitled “I was assaulted 8 years ago by (...) James Alefantis.

(...)

Eight years ago, a young college student (who wishes to keep his name anonymous) worked at Comet Ping Pong. He reached out to Alefantis as a friend, who then allegedly drugged and sexually assaulted him."

https://steemit.com/pizzagate/@abortionburger/victim-comes-forward-i-was-sexually-assaulted-by-james-alefantis

Det finnes ingen bevis i saken. Han har ett par e-poster som han hevder er til/fra Alefantis, det er alt.

Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp:

Jeg ville sagt konspirasjonsteorier er konspirasjonsteorier. Om de kommer fra CIA, CNN rapporterer dem, eller de bare finnes på 4chan, så er konspirasjonsteorier konspirasjonsteorier.

Konspirasjonsteorier eksisterer fordi historien er full av konspirasjoner utført av stat og myndigheter og de involvertes slue bekjentskaper. Et hav av konspirasjonsteorier har vist seg å være sanne.

Makt/ulovlig makt har vært misbrukt siden tidenes morgen og vi ser jo den dag i dag at det kjempes for fullt for å opprettholde dette skjevforholdet mellom vanlige mennesker og eliten som gjemmer bort både seg selv og store formuer.

Jojo, mange teorier som har vært sanne, og det trenger jo ikke være stat. Som du sier er det vanligvis eliten, som ofte er knyttet til stat. Og du har jo folk som scientologikirken i USA som gjør slike ting helt åpent tom.

Det er derimot litt forskjell på slike teorier og en teori om pedofiliring. Det er liksom litt annen klasse og motivasjon. Dermed blir det litt mindre troverdig. Ingen sier at det absolutt ikke stemmer, bare at det virker usannsynlig. I tillegg til at det kom frem akkurat nå med valget, og er rettet mot Hillary gjør det litt vel suspekt. Joda joda, e-mailene kom frem nå og alt, men likevel.

Lenke til kommentar

Konspirasjonsteorier eksisterer fordi historien er full av konspirasjoner utført av stat og myndigheter og de involvertes slue bekjentskaper. Et hav av konspirasjonsteorier har vist seg å være sanne.

Makt/ulovlig makt har vært misbrukt siden tidenes morgen og vi ser jo den dag i dag at det kjempes for fullt for å opprettholde dette skjevforholdet mellom vanlige mennesker og eliten som gjemmer bort både seg selv og store formuer.

Det er sant, men det en ganske stor forskjell mellom tradisjonelle konspirasjonsteorier og dagens 4chan/youtube/redditt møkk som tullinger drar rett ut av ræva. Med internett er det lettere for enhver idiot å få sagt sin mening, og innholdet blir deretter. Og at en løgn tilfeldigvis viser seg å være sann, er ikke noe argument for at "alle løgner er sanne".

Make Conspiracy Great Again!

Lenke til kommentar

Det er derimot litt forskjell på slike teorier og en teori om pedofiliring. Det er liksom litt annen klasse og motivasjon. Dermed blir det litt mindre troverdig.

Her virker det som du tenker at en pedofiliring må ( pr definisjon ) være en storskala greie, med titalls eller hundretalls ofre.

Men det trenger det ikke være. Om en far låner eller leier ut datteren sin til tre fire likesinnede så snakker vi også om en pedoring.

"Chilling evidence of organized child sex abuse revealed in survey.

Odette and her sisters Rosemary and Lucy are among the victims of what a new survey by the Canadian Centre for Child Protection suggests is a widespread tragedy — child exploitation rings led by parents of the abused."

https://www.thestar.com/news/world/2017/01/17/chilling-evidence-of-organized-child-sex-abuse-revealed-in-survey.html

Lenke til kommentar

Hallo, det har selvfølgelig høyere nyhetsverdi at et dokument er presentert for høyerestående person inkludert ny og gammel president, enn at en random conspirasjonteoretiker på reddit har sett et dokument.

AtW

Så om Trump og Obama blir briefet om pizzagate, som de sannsynligvis har, så er det nyhetsverdig? Akkurat som når Trump skriver noe på Twitter er det nyhetsverdig? Dokumentet var muligens ikke hemmeligstemplet, men noen lekket at det var med i en briefing. Og noen lekket Russland rapporten til NBC før Trump fikk se den og. CIA driver åpenbart å lekker og trekker frem dokumenter her, og med deres historie med manipulasjon og løgner så klarer jeg ikke å ta noe fra CIA som sant. Er ikke det et større spørsmål hvorfor CIA vil ha fokus på dette? De vet f.eks at han fyren ikke var i Tsjekkia. Og ikke fortell meg at de ikke visste at en del av det var en historie fra 4chan! CIA er ikke udugelige. Når de rapporterer slike ting vet de at det er feil, men gjør det av politiske årsaker, som Irak.

Så når visste media alt CIA snakket med presidenten om? Og når ble alt dette rapportert? Hvorfor vet plutselig media så mye om hva CIA sier til presidenten nå, og hvorfor er det så nyhetsverdig nå? Så aldri noe i media om at Bush hadde fått CIA til å fabrikkere bevis før Irak krigen.

Jeg synes ikke disse teoriene om Trump er noe bedre enn pizzagate jeg. Hvorfor er det i media i det hele tatt? Burde ikke media skrive om kandidatene til Trump, og hva de har sagt i høringene? Hva med Trump sin politikk og hans politiske utstpill. Jeg er mer interessert å høre om Trump sine planer for F-35 programmet, enn hva Russland har gjort, og hva Trump skrev om en fyr på Twitter. Jeg er uenig med den delen at Trump blir mobbet. Han er politiker, da får du slik skrevet om deg. Om det er Trump eller Hillary, eller Sylvi Listhaug f.eks. Og Trump er ekstra drøy i sine uttalelser, så da er media drøye tilbake, men er ikke det å synke ned til Trumps nivå? Hillary sa "When they go low, we go high" i sin valgkamp, og hun er USAs dårligste taper i presidentvalg noensinne. Se Al Gore vs Bush, de skapte ikke noe opptøyer likevel. Demokratene har skap sirkus, splittelse og beskyldninger i månedsvis. De holder relativt lavt nivå alle for tiden. Aviser som NYT og WaPo skriver så vinklet og Trump-fiendtlig at jeg nesten får vondt av å lese det, selv om fakta er riktig, og jeg likte Sanders best av alle kandidatene i valget.

Er det virkelig så ille å ville ha skikkelige nyheter i USA, og ikke sånn Russland tull? Selv om CIA også driver med det? Hallo, det er CIA? De lever av å ha fiender.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her virker det som du tenker at en pedofiliring må ( pr definisjon ) være en storskala greie, med titalls eller hundretalls ofre.

Jeg tenkte mer på det faktum at det kriminelle er pedofili. Det er det som hvertfall får meg til å synes det er mindre troverdig enn et makt/penge plot eksempelvis. Sammen med timingen på dette. Gjør at det virker mer som en historie for å kaste dritt mot Hillary, slik at hun taper valget, en en faktisk reell pedoring. Eksempelvis finner jeg teorier om George Soros mer troverdige.

Det er noe annet å anklage folk for pedofili enn misbruk av makt eller økonomisk kriminalitet. Det bør være mye høyere terskel for å anklage noen for det.

Lenke til kommentar

Dagen etter innstiftelsen skjedde det en spesiell hendelse, da tusener av busser parkerte ved Washington Dc. Hovedsakelig fylt av kvinner med strikkede, rosa "p***y hats" som var der for å skrike ut sin vrede mot Trump.

Mange av disse var kvinnelige Hollywoodstjerner. Madonna skrek ut ordet "f'**k!" flere ganger, så CNN måtte beklage overfor seerne og ta henne av lufta.

Ironisk nok fikk Trump disse kvinnene til å lage hjemmestrikkede hodebekledninger, som er et tegn på god moral. Men han fikk dem ikke til å holde munn...

Virker som de tror at Trump kommer til å skru kvinnefrigjøringen tilbake til den blir på nivå med Saudi-Arabia...

Lenke til kommentar

Trump er valgt inn som republikansk president. Republikanere er konservative, så de kommer nok ikke gjøre mye endringer angående kvinner. Det betyr ikke at det kommer til å bli verre, det blir bare ikke bedre. Forstår ikke at folk ærlig tror at Trump kommer til å ta vekk alle rettigheter og slikt for alle unntatt hvite menn. Noen har lest litt for mye hysterisk amerikansk media, og hørt litt for lite på hva han faktisk sier.

I Saudi-Arabia har de veldig bra forhold for kvinner, bare se hvor mye olje de har. Med så mye olje så må de jo være snille.

Ellers føler jeg at folk som er redde for at Trump skal ulovliggjøre alt LGBT, føre kvinnesynet 100 år tilbake og slikt ikke er så annerledes om noen skulle sagt Hillary ville lovliggjøre pedofili. Helt ærlig folkens, lov å være litt realistiske og ikke krisemaksimere her.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig å fjerne rettigheter. Han trenger bare la vær å håndheve beskyttelsen av dem.

Han har allerede har fjernet innhold fra whitehouse.gov sine sider om civil rights, LGBT-rights (ekteskapsloven), og Obamacare (som varslet, og allerede har signert at han ikke vil håndheve, men ingen av de lovede bedre alternativene er på plass ennå).

I tillegg har det kommet mer hawkish tekst om militære aktiviteter, agressive angrep, og cyberwarfare mm. enn det har vært tidligere, og fremhever også kullgraving mm.

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/11-drastic-changes-white-house-9662690

Lenke til kommentar

Og noen lekket Russland rapporten til NBC før Trump fikk se den og. CIA driver åpenbart å lekker og trekker frem dokumenter her, og med deres historie med manipulasjon og løgner så klarer jeg ikke å ta noe fra CIA som sant. Er ikke det et større spørsmål hvorfor CIA vil ha fokus på dette? De vet f.eks at han fyren ikke var i Tsjekkia. Og ikke fortell meg at de ikke visste at en del av det var en historie fra 4chan! CIA er ikke udugelige. Når de rapporterer slike ting vet de at det er feil, men gjør det av politiske årsaker, som Irak.

Og siden 2013 må man konstant ha i bakhodet at US-myndigheter legalt kan juge murricans opp i trynet uten straff.

Med Smith Mundt Modernization Act ble propaganda-forbudet fjernet fra lovverket.

Man kan derfor ikke stole på noe offisiell info, om det er fra myndighetene eller via media.

Det var visst et forbud som var innført i 1948, som nå er opphevet.

Hvorfor skulle de ellers fjerne dette om det ikke var et behov.

I praksis forteller myndighetene at, heretter er vi ikke til å stole på og vi kan ikke straffes for det.

Dette gjør det også lettere å forstå alle terror-falseflagene som har vært utført.

9-11, Sandy Hook, Bostom bombing, Aurora Batman-Shooting, San Bernardino og en drøss andre som folket har avslørt som juks, eller psyops med falsk agenda.

https://www.youtube.com/watch?v=HX6TpqBguF8

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skrev før i tråden ( det ble slettet tror jeg ) om blodoverføring fra ungfoler til gamlinger.

Det er visst blitt forretning av det nå.

"A private clinic in (...) California is offering blood plasma transfusions from teenagers and young adults aged 16-25 as an anti-ageing remedy.

The start-up, Ambrosia (in Greek mythology, this is the name of the food that keeps the gods young and hot), is offering clients a single infusion of a two-litre bag of plasma that'll set them back a whopping $A10,500."

https://www.pedestrian.tv/news/health-and-fitness/this-us-startup-is-injecting-the-blood-of-teens-in/77ae215c-c80e-4bf9-9f95-ec77161abd51.htm

Ti tusen dollar må vel kalles blodpris ( pun intended ). Så det vil vel være rom for folk som har bedre tilbud, også utenfor loven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...