TechZury Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 "skoleprosjekt" selve kanalen er et skoleproject Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Talen er helt fucked up flere steder - si meg er det en datastemme med rogalandsdialekt, eller bare noen som har klippet tilfeldig i audiofilen? 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Denne er mye bedre. Skjermkort er vel mere sammensatt av GPU\Rask minne og et kretskort. Kan vel ikke helt sammenlignes. Godt mulig det teorietisk kunne kjørt ARM basert windows 10 eller android. Men operativsystemet er ikke optimalisert for 256 kjerner og 10-30 hz per kjerne. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Ikke noen god video overhode.En hakkete stemme, og du snakker (om det er du som snakker) alt for fort. Virker også som du har brukt mer tid på outroen enn selve videoen. Lenke til kommentar
TechZury Skrevet 24. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Takka og jeg vet det er en veldig dårlig video eg er ikke så veldig god men, personen som flaga videon min det var ikke serlig snilt Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Bør snakke litt tydligere så noen andre enn de med rogalandsdialekt kan forstå noe. Forstår nesten ingenting av det du sier. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Godt mulig det teorietisk kunne kjørt ARM basert windows 10 eller android. Men operativsystemet er ikke optimalisert for 256 kjerner og 10-30 hz per kjerne. Du er klar over at ARM er en prosessorarkitektur, og at skjermkortet ikke er ARM? Og du har misforstått grovt om du tror kjernene kjører på 10-30Hz. De kjører selvsagt på en mye høyere frekvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå