okjo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Kjøttmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ser jo ut som han Kjartan setter pris på både meisebolle og konverter. Nå forbindes kanskje meisebolle mest med disse små kulene i grønn netting som man får kjøpt og henger ut til fuglene på vinteren - har sjøl et lager på vent til nærmere jul. Men spurv og andre er jo like hyppige gjester på disse så kanskje bedre med det danske "fuglebolde"? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Skarp, og fin positur på denne kjøttmeisen. Ser ikke ut til at konverteren gir tap av kvalitet. Mv Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hei, Oddmund. Du bør være svært godt fornøyd med både bilde og converter, - kjøttmeisen framtrer så skarpt at hver minste fjær kan studeres i detalj, og fargene er svært realistiske. Posituren er dessuten meget fin, så dette er et utmerket kjøttmeisportrett ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Godt komponert bilde av kjøttmeisen. Lite utfordringer med miljøet her. Konverteren fungerer godt ser jeg. Du har kvalitetsutstyr med både kamera og objektiv i tillegg. Ha en fin kveld. Det blir spennende med Magnus i kveld :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, konverteren funker over all forventning. Har en 1,7 - fra før som gikk i stykker og som jeg ikke gidder å få reparert. Den var grei nok i veldig godt lys, men skulle lite til før autofokusen fikk problemer. Til meisene behøves ikke konverter, de får jeg helt inntil nærgrensa på objektivet, ca 2,5 m men kjekt å prøve. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg