Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Stillits, - stadig oftere å se på fórplassen ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Fuglen er helt toppers, men jeg ville forsøkt å rydde litt med klonern. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Fuglen er helt toppers, men jeg ville forsøkt å rydde litt med klonern. Mvh Gunnar Hei, Gunnar. Mange takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Jeg er i utgangspunktet tilbakeholden med å bruke kloneverktøyet i Photoshop, men synes det er OK å fjerne elementer som ikke "hører hjemme" i bildet, - som f. eks. reflekser. På dette bildet har jeg likevel fjernet greiner og blader som jeg syntes virket forstyrrende. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Send en hjem til meg for jeg mangler denne i serien - og har faktisk aldri sett den i levende live heller - bare på bilder. Tillater meg å pirke litt idag da jeg nevner en pitteliten sak i venstrekanten og at jeg godt kunne tenkt meg å fjerne de to som stikker opp fra nedre ramme til venstre i bildet også. Fint å finne litt å pirke på hos deg så kommentarene ikke blir blåkopier av hverandre på dine vanligvis prikkfrie fugleportretter. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Her støtter jeg Gunnar sin kommentar, har også tilgode å se denne live her i landet. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Nydelig bilde . Flott komposisjon, fargerik og skarp og med en dus og fin bakgrunn. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Send en hjem til meg for jeg mangler denne i serien - og har faktisk aldri sett den i levende live heller - bare på bilder. Tillater meg å pirke litt idag da jeg nevner en pitteliten sak i venstrekanten og at jeg godt kunne tenkt meg å fjerne de to som stikker opp fra nedre ramme til venstre i bildet også. Fint å finne litt å pirke på hos deg så kommentarene ikke blir blåkopier av hverandre på dine vanligvis prikkfrie fugleportretter. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kritikk ! Da har jeg lagt ut en versjon der de to greinene nede til venstre er fjernet, og bildet ble bedre, - så takk ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Her støtter jeg Gunnar sin kommentar, har også tilgode å se denne live her i landet. Mvh Oddmund Hei, Oddmund. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Stillits er i ferd med å bre seg utover "det ganske land", så det er vel bare et spørmål om tid før den blir observert på Sunn- og Nord-Møre, også. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Nydelig bilde . Flott komposisjon, fargerik og skarp og med en dus og fin bakgrunn. Mvh Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Herlig lys og farger på stillitsen. Har ikke sett den på vårt fuglebrett/oppheng. V2'ern ble renest og penest. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Det er vist ikke fingeren man skal tage frem foran dens meget spidse næp..super fint fugle portræt..smukt ser det ud mvh Sus Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 V2 ble slik jeg ønsket. Jeg har heller ikke sett denne live. Dyktig etterbehandling! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Flott igjen av stillitsen. Du fikk ett renere inntrykk av å fjerne de to grenene, som Roar nevnte. Er det sommer bilder, mye løv på greinene? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Herlig lys og farger på stillitsen. Har ikke sett den på vårt fuglebrett/oppheng. V2'ern ble renest og penest. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig kommentar ! Ja, - versjon 2 ser mer "ryddig" ut. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Det er vist ikke fingeren man skal tage frem foran dens meget spidse næp..super fint fugle portræt..smukt ser det ud mvh Sus Hei, Sussss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Stillitser er gjerne fredsommelige, men blir de terget av andre fugler på fórplassen, kommer det litt hissige "finkegemyttet" fram, og da setter de seg i respekt omgående ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 V2 ble slik jeg ønsket. Jeg har heller ikke sett denne live. Dyktig etterbehandling! Mvh Gunnar Hei, Gunnar. Ja, du var jo tidlig inne med forslag om å klone vekk forstyrrende elementer, - et godt råd, - takk ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Flott igjen av stillitsen. Du fikk ett renere inntrykk av å fjerne de to grenene, som Roar nevnte. Er det sommer bilder, mye løv på greinene? Hei, MotoG. Mange takk for hyggelig kommentar ! Ja, jeg er enig i at det var riktig å bruke kloneverktøyet på noen av greinene. Bildet er for øvrig tatt 13.november i år, og da var det fortsatt en del blader på trær og busker. M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Her er nydelig bilder Albert, V2 like jeg best men den andre er kjempebra også. ;-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Her er nydelig bilder Albert, V2 like jeg best men den andre er kjempebra også. ;-) Hei, Jimmyag. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Versjon 2 ble bedre etter at noen greiner ble klonet vekk, og de fleste vil nok foretrekke den utgaven. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hello Albert. A nice peace of work, stillits goldfinch M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg