Roar F. Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hesteskoblokka i Hammerfest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Noget af en bygning...hvad er det for nogen rækker som står på fjælet ? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Godt komponert bilde av hesteskoblokka som hadde litt av et rykte den tiden jeg bodde i Finnmark på 70-tallet. Den ser jo riktig fin ut nå. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Noget af en bygning...hvad er det for nogen rækker som står på fjælet ? Det er vel for å hindre snøskred :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Greit utsnitt og komp. Men kanskje noe trangt oppe. Nevner at ofte er det bedre for presentasjonen å bruke mørk grå til svart bakgrunn da hvit lett tar litt luven fra et bilde. Neders i innsendingsskjemaet ser du avansert med ei pil ned hvor du selv kan velge bakgrunn på en tilsvarende skala som den du også ser under bildet her. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Godt komponert bilde av hesteskoblokka som hadde litt av et rykte den tiden jeg bodde i Finnmark på 70-tallet. Den ser jo riktig fin ut nå. Mvh Gunnar Det var litt flassende maling og sånn på nært hold, men den er i bruk, selv om det vel fortsatt er delte meninger om hvorvidt den burde vært jevnet med jorda. Tøff bygning synes jeg! :-) Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Greit utsnitt og komp. Men kanskje noe trangt oppe. Nevner at ofte er det bedre for presentasjonen å bruke mørk grå til svart bakgrunn da hvit lett tar litt luven fra et bilde. Neders i innsendingsskjemaet ser du avansert med ei pil ned hvor du selv kan velge bakgrunn på en tilsvarende skala som den du også ser under bildet her. Roar Godt tips, det hadde jeg ikke fått med meg! :-) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Noget af en bygning...hvad er det for nogen rækker som står på fjælet ? De er der for å stoppe snøskred vinterstid. Mange liv har gått tapt i Hammerfest i dramatiske skred, der hus flyttes og ødelegges. Boligblokken BYBO var størst i nordlige Europa da den ble bygget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg