RuneK Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Sommerens nye cruiser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Innmari stilig foto! Perfekt vinkling og flott etterbehandling. Dette er bærre lækkert Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Innmari stilig foto! Perfekt vinkling og flott etterbehandling. Dette er bærre lækkert Rune Takker for det Helene Elsker bikerfoto. Når jeg er ute med sykkelen(e) ser jeg alltid etter plasser som kan passe i forhold til lys og bakgrunn Ellers er det greit å ta en fototur på sykkelen, lettere å stoppe i forhold til bil Hilsen Rune Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 A nice peace of work ! M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Innmari stilig foto! Perfekt vinkling og flott etterbehandling. Dette er bærre lækkert Rune Takker for det Helene Elsker bikerfoto. Når jeg er ute med sykkelen(e) ser jeg alltid etter plasser som kan passe i forhold til lys og bakgrunn Ellers er det greit å ta en fototur på sykkelen, lettere å stoppe i forhold til bil Hilsen Rune E det din sykkel altså? Du får si ifra hvis du suser en runde på sunnmøre...jeg kan vise deg noen flotte steder å fotografere sykkelen. (jeg har egen hjelm ) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Innmari stilig foto! Perfekt vinkling og flott etterbehandling. Dette er bærre lækkert Rune Takker for det Helene Elsker bikerfoto. Når jeg er ute med sykkelen(e) ser jeg alltid etter plasser som kan passe i forhold til lys og bakgrunn Ellers er det greit å ta en fototur på sykkelen, lettere å stoppe i forhold til bil Hilsen Rune E det din sykkel altså? Du får si ifra hvis du suser en runde på sunnmøre...jeg kan vise deg noen flotte steder å fotografere sykkelen. (jeg har egen hjelm ) Hei Helene Gir beskjed hvis jeg suser innom. Ha klar hjelmen, så får du bli ei eksosrype Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Flott! Takker for det Fredrik Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 A nice peace of work ! M v h Leif Takker for kommentaren Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Fint å se at den buldrer for de første Yamahaene hørtes mest ut som symaskiner. Skulle gjerne kommet over en slik til min serie "Kubikk". Mangler forøvrig også Harley i forskjellige utgaver så får lete videre til våren og sommer'n. Litt mer luft foran til høyre her kunne vært ønskelig for en følelse av at den er på vei inn i bildet mot høyre - i vår leseretning. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Å, for en nydelig maskin, - og bilde. Meget kledelig etterbehandling. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Fint å se at den buldrer for de første Yamahaene hørtes mest ut som symaskiner. Skulle gjerne kommet over en slik til min serie "Kubikk". Mangler forøvrig også Harley i forskjellige utgaver så får lete videre til våren og sommer'n. Litt mer luft foran til høyre her kunne vært ønskelig for en følelse av at den er på vei inn i bildet mot høyre - i vår leseretning. Roar Hei Takker for tipsene. Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Å, for en nydelig maskin, - og bilde. Meget kledelig etterbehandling. Mvh Ragnar Takker for det Ragnar. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg