Gå til innhold

Sommerens nye cruiser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innmari stilig foto! Perfekt vinkling og flott etterbehandling. :) Dette er bærre lækkert Rune :D

 

Takker for det Helene :)

Elsker bikerfoto. Når jeg er ute med sykkelen(e) ser jeg alltid etter plasser som kan passe i forhold til lys og bakgrunn :) Ellers er det greit å ta en fototur på sykkelen, lettere å stoppe i forhold til bil :)

Hilsen Rune

Lenke til kommentar

 

Innmari stilig foto! Perfekt vinkling og flott etterbehandling. :) Dette er bærre lækkert Rune :D

 

Takker for det Helene :)

Elsker bikerfoto. Når jeg er ute med sykkelen(e) ser jeg alltid etter plasser som kan passe i forhold til lys og bakgrunn :) Ellers er det greit å ta en fototur på sykkelen, lettere å stoppe i forhold til bil :)

Hilsen Rune

E det din sykkel altså? Du får si ifra hvis du suser en runde på sunnmøre...jeg kan vise deg noen flotte steder å fotografere sykkelen. (jeg har egen hjelm ;))

Lenke til kommentar

 

 

Innmari stilig foto! Perfekt vinkling og flott etterbehandling. :) Dette er bærre lækkert Rune :D

 

Takker for det Helene :)

Elsker bikerfoto. Når jeg er ute med sykkelen(e) ser jeg alltid etter plasser som kan passe i forhold til lys og bakgrunn :) Ellers er det greit å ta en fototur på sykkelen, lettere å stoppe i forhold til bil :)

Hilsen Rune

E det din sykkel altså? Du får si ifra hvis du suser en runde på sunnmøre...jeg kan vise deg noen flotte steder å fotografere sykkelen. (jeg har egen hjelm ;))

Hei Helene

Gir beskjed hvis jeg suser innom. Ha klar hjelmen, så får du bli ei eksosrype :)

Hilsen Rune

Lenke til kommentar

Fint å se at den buldrer for de første Yamahaene hørtes mest ut som symaskiner.

Skulle gjerne kommet over en slik til min serie "Kubikk".

Mangler forøvrig også Harley i forskjellige utgaver så får lete videre til våren og sommer'n.

Litt mer luft foran til høyre her kunne vært ønskelig for en følelse av at den er på vei inn i bildet mot høyre - i vår leseretning.

 

Roar

Lenke til kommentar

Fint å se at den buldrer for de første Yamahaene hørtes mest ut som symaskiner.

Skulle gjerne kommet over en slik til min serie "Kubikk".

Mangler forøvrig også Harley i forskjellige utgaver så får lete videre til våren og sommer'n.

Litt mer luft foran til høyre her kunne vært ønskelig for en følelse av at den er på vei inn i bildet mot høyre - i vår leseretning.

 

Roar

 

Hei

Takker for tipsene.

Hilsen Rune

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...