Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor lønner det seg å kjøpe svinghjul til VW DSG fra?


Mastiff

Anbefalte innlegg

Jeg må bytte svinghjul på fruens Golf før jeg selger den, men hvor lønner det seg å ta selve svinghjulet fra? Jeg har sett på Skruvat og bildeler.no, og Skruvat er billigere, med 5000. Men det er vel bare svinghjulet, og ikke kløtsjene, antar jeg. Jeg kan jo gå på eBay og snuse, men føler meg litt tryggere ved å bestille her i Norge...

 

Edit: Selv om denne var veldig fristende! http://www.ebay.co.uk/itm/New-SACHS-Vw-Golf-Mk5-Mk6-Plus-1-6-1-9-2-0-TDI-Dual-Mass-Flywheel-Clutch-Kit-/131988184931?hash=item1ebb1bdf63:g:KM4AAMXQQQZRywkv

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville vært skeptisk med skruvat, om ikke det er merkevare. Jeg har kjøpt div slitedeler der, diverse løpehjul / strammehjul, ting de ikke hadde flere varianter av. Det var så elendig kvalitet og delene ville ikke passet uten å modifisere bolter og skiver betydelig. Det er nå 4 måneder siden, og jeg har fremdeles ikke fått svar på reklamasjonen. Ikke annet enn beklagelser på at de har det veldig travelt, og er takknemlig for min tålmodighet... Så reklamasjon fungerer ikke i praksis, iallfall ikke om du trenger å få en kjapp løsning på det.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte bremseskiver og klosser samt noen andre småting her: reservedeler24.co.no

 

La inn ordre 4.11 (fredag).

Sendt fra Tyskland 7.11 (mandag).

Ankom postkontoret: 14.11 (mandag).

 

Har ikke gjort noe retur, eller vært i kontakt med de på noen måte.

 

Bestilte bremseskiver, monteringssett, klosser, 2xskiltlys (ikke bare pæra, men holderen også), 4 glødeplugger, luftfilterinnsats, oljefilterinnsats.

Dette for samme pris som den billigste norske skulle ha for bare skiver og klosser.

 

Moms betaler du på posten når du henter pakken.

Lenke til kommentar

Jeg ville vært skeptisk med skruvat, om ikke det er merkevare. Jeg har kjøpt div slitedeler der, diverse løpehjul / strammehjul, ting de ikke hadde flere varianter av. Det var så elendig kvalitet og delene ville ikke passet uten å modifisere bolter og skiver betydelig. Det er nå 4 måneder siden, og jeg har fremdeles ikke fått svar på reklamasjonen. Ikke annet enn beklagelser på at de har det veldig travelt, og er takknemlig for min tålmodighet... Så reklamasjon fungerer ikke i praksis, iallfall ikke om du trenger å få en kjapp løsning på det.

 

Jeg har bare positive erfaringer med Skruvat. Alt jeg har bestilt derfra har kommet fra kjente merker som Febi Bilstein og Lensjöförs. Har opplevd å få en feil ABS-sensor derfra engang, men da var ikke reklamasjon noe som helst problem.

 

Men husk at de sender med PostNord, og de kan være litt vanskelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...